michael og carina Skrevet May 2, 2007 Rapporter Skrevet May 2, 2007 Vi har søgt om tilladelse til at sætte en brændeovn op og lave skorsten på vores hus i Burlöv kommune. Nogen der har prøvet at søge om sådan noget, ville bare høre hvor lang tid der normalt går??
Homer Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 I Vellinge kommune tog det ca. 4 uger - men det krævede også et ordentligt fodarbejde først; dvs. en endelig "omtegning" af huset, intyg fra sotara og en ordentlig "opstilling" fra byggefirmaet. PS! Tjek lige jeres pm, hva??
michael og carina Besvaret May 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2007 Ok er spændt på hvad de siger. Det er noget vi selv skal lave:) så det er de nok ikke vilde med. Hvad mener du. Har ingen PM der ikke er læst????
Homer Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 Ok er spændt på hvad de siger. Det er noget vi selv skal lave:) så det er de nok ikke vilde med. Hvad mener du. Har ingen PM der ikke er læst???? Hmmmm - sendte jer en pm den 9. april - har lige sendt igen... well, well.. :)
Hoffmeyer Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Den omvendte :-) Jeg er i gang med den omvendte version :o Bad sotaren kigge forbi for at give gode råd før jeg skulle i gang med renoveringen af skorstenen, samt installation af brændeovn. Dernæst fik jeg ordnet både skorsten og brændeovn, som jeg så efterfølgende fik godkendt af sotaren :-)) Så langt så godt :th2: Sotaren "sladrede" til myndighederne, som så har bedt mig om at få det med ansøgningen i orden, så det arbejder jeg så på nu, I ved; plan- og fasadetegning, osv...... Nu får vi at se hvordan det kommer til at forløbe
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu