Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Du skal ikke nægte at oplyse det.....Du VED det bare ikke..... Ingen lov i dk imod uvidenhed.....;) Kan du bevise at du fysisk befandt dig langt væk fra åstedet, så kan de ikke røre dig....

Besvaret

du/i har delvis ret. nu har jeg selv været i retten et par gange omkring dette, både med fotofælde og parkering. du har ikke PLIGT til at vidne mod familie og kan IKKE! tvinges til dette, det er vedtaget ved lov og gælder også ved parkerings "afgifter". bortset fra dette kan du som der bliver sagt have hukommelses tab, shit happens ;), så kan du jo også sige at der er eks. 3 andre brugere af bilen og at du ikke VED! hvem der havde lånt bilen på tidspunktet og der ved kan du jo IKKE! oplyse hvem der førte bilen, du kan eks. have besøgt familie, venner eller andet. sidst kan du jo betale og slippe for en masse bøvl, dog ikke muligheden jeg vile vælge.

Besvaret
skal lige se om jeg kan finde lov teksten i de billeder jeg har fået :). men ellers bruge de ting som jeg har skrevet, de virker, kan jeg love dig for.
Jeg har skam skrevet at jeg ikke vidste hvem der parkerede og jeg ikke havde oplysningsret. De skrev tilbage at såfremt jeg ikke oplyste det var jeg selv ansvarlig. Så hvis du har link til en lovtekst så modtager jeg gerne.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...