thygesen Skrevet May 7, 2007 Rapporter Skrevet May 7, 2007 Nåh Liverpool, I kunne ikke tage mesterskabet i år.. Men jeg hepper sgu på jer i CL.. Håber det bedste.. Så håber jeg på jeres støtte mod Chelski i FA-Cupen.. Al magt til de Røde Djævle!!! og lidt til de røde fra Anfield.
bozzen Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Thygesen, hvornår skal du lære dig lidt om fodbold? Rød farve er skidt, blå er smuk. De røde djævle er værdige mestre, men fordrage dem, nej, det kan jeg ikke. Og de der andre fra Liverpool vil jeg ikke tale om. Retfærdighet må ske i CL-finalen.
Lynge Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Thygesen' date=' hvornår skal du lære dig lidt om fodbold? Rød farve er skidt, blå er smuk. De røde djævle er værdige mestre, men fordrage dem, nej, det kan jeg ikke. Og de der andre fra Liverpool vil jeg ikke tale om. Retfærdighet må ske i CL-finalen.[/quote'] Det er nemlig rigtig vi bliver fortjente CL vindere, tak for støtten Anders, havde ikke regnet med den fra din side YNWA:th2:
Persson Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Det er nemlig rigtig vi bliver fortjente CL vindere' date=' tak for støtten Anders, havde ikke regnet med den fra din side YNWA:th2:[/quote'] Det havde jo været lidt lettere, hvis nu United havde tvunget Milan til at bruge lidt kræfter inden finalen - istedet for at lege skyd-bjørnen i et Tivoli telt.. kom frisk kom glad, "skyd efter os og vi dukker os" You'll never drink alone
Juff Besvaret May 23, 2007 Rapporter Besvaret May 23, 2007 Så er det i aften Milan skal have på munden :D Come On Liverpool !! Kunne være så godt Go´Kamp :th2:
Lynge Besvaret May 23, 2007 Rapporter Besvaret May 23, 2007 Ynwa Så er det i aften Milan skal have på munden :D Come On Liverpool !! Kunne være så godt Go´Kamp Yessir de skal forhåbentligt rundt en tur, men for faen det bliver svært, de kørte pænt rundt med United:scared: Lad os håbe fanden tager ved Stevie G og garne et par stykker:th2: YNWA
Peteomagic Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Det gik jo som det skulle. UNITED som mester og MILAN som CL Mester. Verdensklasse. Og så er Chelsea og Juventus i øvrigt de værste hold jeg kender. Al magt til The Red Devils.
claus Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Det gik jo som det skulle. UNITED som mester og MILAN som CL Mester. Verdensklasse. Og så er Chelsea og Juventus i øvrigt de værste hold jeg kender. Al magt til The Red Devils. Jeg kan afsløre at vi fra Juventus så har nøjagtig samme mening om dit Berlusconi hold ;) og United for den sags skyld....
Peteomagic Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Perfekt, ville være surt hvis alle holdt med de samme. Gud ved hvilket hold de blå køber til næste sæson og hvem de stribede bestikker for at vinde noget igen. Jeg kan afsløre at vi fra Juventus så har nøjagtig samme mening om dit Berlusconi hold ;) og United for den sags skyld....
Lynge Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Perfekt, ville være surt hvis alle holdt med de samme. Gud ved hvilket hold de blå køber til næste sæson og hvem de stribede bestikker for at vinde noget igen. Hmm mon ikke Milan også havde gang i tegnebogen da det gjaldt om at hjælpe stakkels dommere i nød, men det hjælper jo når klubbens ejer er tidligere minister præsident og måske Italiens mest magtfulde mand. Man kan ihvertfald undre sig over hvorfor Milan slap med en markant billigere straf end Juve:rolleyes:
Peteomagic Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Hmm mon ikke Milan også havde gang i tegnebogen da det gjaldt om at hjælpe stakkels dommere i nød' date=' men det hjælper jo når klubbens ejer er tidligere minister præsident og måske Italiens mest magtfulde mand. Man kan ihvertfald undre sig over hvorfor Milan slap med en markant billigere straf end Juve:rolleyes:[/quote'] De havde åbenbart ikke dopet dommerne så meget som juve drengene, men nu er det altid rart og have en mand som berluconi på sin side. men det er nu United som er MIT hold først og fremmest.
claus Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 De havde åbenbart ikke dopet dommerne så meget som juve drengene' date=' men nu er det altid rart og have en mand som berluconi på sin side. men det er nu United som er MIT hold først og fremmest.[/quote'] Nej formanden for dommerkomiteen var jo som bekendt heller ikke fra Milan ;) , ikke noget mudderkast her , men fakta er at Juventus ikke er blevet dømt for direkte beviser .... kun indicier .... og så kan man netop undre sig over hvorfor Milan ikke fik samme tur .... og hvorfor de fik lov til at deltage i CL .... Men god vind til alle hold i næste sæson ... undtagen Chelski
Lynge Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Men god vind til alle hold i næste sæson ... undtagen Chelski Hehe der er vi godt nok enige:th2:, også må United og de andre hold godt have en go sæson, bare Liverpool vinder det hele :D YNWA
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu