lokke Skrevet May 9, 2007 Rapporter Skrevet May 9, 2007 Hey folkens.. Har en Audi TT 1.8 Q årg. 2000 som har rundet de 90.000 km. Dvs. jeg skal have den til service og det er et af de store ØV! I danmark har jeg fået en pris på ca 12.000 dkr. AV!!! Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt værksted i eller i nærheden af Malmö? Jeg er selv udlært mekaniker men har ikke skruet biler i 15 år så tør ikke selv skrue på tandrem. Har desuden hørt at man skal bruge et knastlåseværktøj som kun Aut. Audi værksted har. Håber der er nogen der kan hjælpe:)
lokke Besvaret May 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2007 Flensborg Efter at have surfet lidt rund fandt jeg en anbefaling fra en der havde været i Flensborg for at få skiftet tandrem på sin Audi. Jeg ringede til dem og fik en pris på et 90.000 km service incl. udskiftning af tandrem og vandpumpe. Mellem 900 og 1000 Euro incl dele und alles! Jeg afleverer den kl. 9 morgen og kan hente den senere samme dag. De tilbød mig endda at blive kørt ind til centrum så jeg fik noget ud af dagen. Det er sku da service:th2: Tror sku jeg slår til på det tilbud. Skriv endelig hvis du har erfaring med VAG flensborg -gode som dårlige. Eller for den sag skyld hvis du har erfaring med chip tuning af Audi TT
BS Besvaret May 9, 2007 Rapporter Besvaret May 9, 2007 Vil gerne varmt anbefale Michelsen biler i Tomelila. De er primært et VW værksted men har uden probs lavet min A6 hvergang. Ellers har de et Audi værksted i Ystad. Men lyder ellers som et fint tilbud i Flensborg. Dog skal du jo så tænke på udgifterne til turen med mindre du er der alligevel?
Rene Larsen Besvaret May 9, 2007 Rapporter Besvaret May 9, 2007 Vil gerne varmt anbefale Michelsen biler i Tomelila. De er primært et VW værksted men har uden probs lavet min A6 hvergang. Ellers har de et Audi værksted i Ystad. Men lyder ellers som et fint tilbud i Flensborg. Dog skal du jo så tænke på udgifterne til turen med mindre du er der alligevel? Man kan dog komme langt for DKK 4000+ :th2: Jeg fik skiftet min tandrem på min forrige A3'er ved et 120.000 km service i Flensburg i 2005 til € 773 alt inkl.
Peter H. Besvaret May 10, 2007 Rapporter Besvaret May 10, 2007 Hey folkens.. Har en Audi TT 1.8 Q årg. 2000 som har rundet de 90.000 km. Dvs. jeg skal have den til service og det er et af de store ØV! I danmark har jeg fået en pris på ca 12.000 dkr. AV!!! Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt værksted i eller i nærheden af Malmö? Jeg er selv udlært mekaniker men har ikke skruet biler i 15 år så tør ikke selv skrue på tandrem. Har desuden hørt at man skal bruge et knastlåseværktøj som kun Aut. Audi værksted har. Håber der er nogen der kan hjælpe:) Bilcentrum i Hörby er noget billigere ind Dinbil du kan ringe på 0415 155 050 og snak med Svend..
Simon Irgens Besvaret May 10, 2007 Rapporter Besvaret May 10, 2007 Man kan dog komme langt for DKK 4000+ :th2: Jeg fik skiftet min tandrem på min forrige A3'er ved et 120.000 km service i Flensburg i 2005 til € 773 alt inkl. Nu kan jeg godt se at der står at du fik skiftet tandrem incl alt for 773 euro. Er det incl 120000km service? Det er nemlig IKKE et krav ved Longlife service 120000 km at man skifter tandrem. Simon
Rene Larsen Besvaret May 10, 2007 Rapporter Besvaret May 10, 2007 Nu kan jeg godt se at der står at du fik skiftet tandrem incl alt for 773 euro. Er det incl 120000km service? Det er nemlig IKKE et krav ved Longlife service 120000 km at man skifter tandrem. Simon ja, inkl. 120.000 km service - og jo tandremmen skulle skiftes ved 120.000 på min A3 2.0. TDI
lokke Besvaret May 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 10, 2007 langt for 4000,- broen koster 360,- t/r og Øbroen 50,- t/r eftersom jeg kører turen hver dag. TT'eren kører 10 på literen når jeg kører økonomisk så det bliver ikke den store udgift. OG jeg er selv udlært mekaniker så intet ondt om dem:fight: men jeg er glad for min bil og Tyskere har jo såden et godt ry for ordnung und kualität! Sætter min lid til dem. Og ja, så har jeg en god undskyldning for at forlade min natklub og tage en tur ud i det blå med konen:laugh: Desuden er de tyske SnitZel for gode...:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu