Basse Skrevet May 11, 2007 Rapporter Skrevet May 11, 2007 Har søgt og ledet, uden at finde et svar - så nu kommer 64.000 kr. spørgsmålet. Har butikkerne åben på torsdag, kristi himmelfartsdag ?`- nærmere betegnet bilforhandlerne *G*
Juff Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 hmm Nu har jeg talt med indfødte malmöboer.. Den ene mener der er stängt, og den anden siger det svare til en søndag... dvs mobilia, ikea og diverse center har åbnet :) Det var næsten et ordentligt svar :D
Basse Besvaret May 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2007 hehe, må gå udfra vi siger det er en hellig dag så - så tager jeg ud og kigger på bil om fredagen istedet for :D Har taget en feriedag der anyway :) Tak for svaret.
Lynge Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 hehe, må gå udfra vi siger det er en hellig dag så - så tager jeg ud og kigger på bil om fredagen istedet for :D Har taget en feriedag der anyway :) Tak for svaret. Så skal du lige være opmærksom på at de har noget der hedder klamdage herovre. Det er hvis du som i der tilfælde har en helligdag også en normal dag til week-enden. Så kalder de det nogen gange en klemdag og holder fri der også;) Var det ikke cirka sådan det hang sammen Sanne?
ulmus Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 Der er efterhånden ikke mange lukkedage i de større forretninger i Malmö. Kun Midsommerafton og -dag er der totalt lukket. Ikke engang i julen var der lukket i Mobilia.:th2:
Lynge Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 Der er efterhånden ikke mange lukkedage i de større forretninger i Malmö. Kun Midsommerafton og -dag er der totalt lukket. Ikke engang i julen var der lukket i Mobilia.:th2: Hehe det har du ret i, dejligt at de ikke ved hvad lukke lov er herovre:th2: Men jeg ved ikke helt hvordan det er med bil forhandlere, tror nok lige jeg ville tjekke så ikke man bliver skuffet når man komemr frem;)
Toft Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 Så skal du lige være opmærksom på at de har noget der hedder klamdage herovre. Klamdage? http://sv.wikipedia.org/wiki/Kl%C3%A4mdag :th2:
Lynge Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 Klamdage? http://sv.wikipedia.org/wiki/Kl%C3%A4mdag :th2: Hehe jeg ville nu have skrevet klemdage, men det var så ikke mere riktigt. Dog var min pointe lige i skabet, så knyt eller Ivan for et nyt sæt "bolde" at lege med næste gang onkel Toft kommer på besøg:p
Steensommer Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 Jeg ved at flere virksomheder, deribland den jeg er ansat i, har lukket både torsdag og fredag i næste uge... så nok en god idé at ringe til bilforhandleren inden du besøger ham.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu