Jump to content

Kristi Himmelfartsdag, helligdag i Sverige ?

Recommended Posts

Skrevet

Har søgt og ledet, uden at finde et svar - så nu kommer 64.000 kr. spørgsmålet. Har butikkerne åben på torsdag, kristi himmelfartsdag ?`- nærmere betegnet bilforhandlerne *G*

Besvaret

hmm Nu har jeg talt med indfødte malmöboer.. Den ene mener der er stängt, og den anden siger det svare til en søndag... dvs mobilia, ikea og diverse center har åbnet :) Det var næsten et ordentligt svar :D

Besvaret

hehe, må gå udfra vi siger det er en hellig dag så - så tager jeg ud og kigger på bil om fredagen istedet for :D Har taget en feriedag der anyway :) Tak for svaret.

Besvaret
hehe, må gå udfra vi siger det er en hellig dag så - så tager jeg ud og kigger på bil om fredagen istedet for :D Har taget en feriedag der anyway :) Tak for svaret.
Så skal du lige være opmærksom på at de har noget der hedder klamdage herovre. Det er hvis du som i der tilfælde har en helligdag også en normal dag til week-enden. Så kalder de det nogen gange en klemdag og holder fri der også;) Var det ikke cirka sådan det hang sammen Sanne?
Besvaret

Der er efterhånden ikke mange lukkedage i de større forretninger i Malmö. Kun Midsommerafton og -dag er der totalt lukket. Ikke engang i julen var der lukket i Mobilia.:th2:

Besvaret
Der er efterhånden ikke mange lukkedage i de større forretninger i Malmö. Kun Midsommerafton og -dag er der totalt lukket. Ikke engang i julen var der lukket i Mobilia.:th2:
Hehe det har du ret i, dejligt at de ikke ved hvad lukke lov er herovre:th2: Men jeg ved ikke helt hvordan det er med bil forhandlere, tror nok lige jeg ville tjekke så ikke man bliver skuffet når man komemr frem;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...