kennet86 Skrevet May 11, 2007 Rapporter Skrevet May 11, 2007 Hej alle sammen. vidste ikk lige hvor jeg skulle spørge om dette, så prøver her :). i forbindelse med at jeg vil flytte til sverige kom jeg til at tænke på, hvad gør jeg med min kniv/sværd samling? jeg har våbentilladelse til at have dem i DK, men hvad når jeg flytter til sverige, hvordan er reglerne der for blankvåbensamling?. håber nogle kan svare mig og/eller evt. deler min intra. for knive og spec. sværd. mvh. Kennet
koustrup Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 Hej Kennet Jeg havde samme spørgsmål da jeg flyttede herop, og et opkald til SE politi - besvarede det. Blot jeg stadig har min DK tilladelse gælder den i både Danmark, Sverige og nogle andre lande. Jeg bad om at få det pr. mail, og har den såfremt du vil have en kopi. KK
kennet86 Besvaret May 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2007 lækkert. du må meget gerne give mig en kopi på xp_kennet@msn.com hvad samler du så på?
koustrup Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 Den er på vej, hvis ellers serveren er kommet op og køre! Har bare et par svær eller 5, og et par enkelte knive - ikke noget vildt.
kennet86 Besvaret May 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2007 jeg har bare 3 svær, sådan et sæt i 3 foreskellige størrelser, dem får min bror nok inden jeg flytter, syndes ikk det er ordenlig kvali som jeg vil have, så har jeg 2 knive.
koustrup Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 ha ha, de 3 dækker også mine 3 ud af 5 svær :-) Men de andre er til gengæld nogle ordenlige sværd
kennet86 Besvaret May 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2007 okay, vil godt have nogle ÆGTE samurai svær (at stave), de koster bare kassen :/
andhan Besvaret May 13, 2007 Rapporter Besvaret May 13, 2007 Hej Hvad kræver det at få såden en tilladelse og gælder det alle slags knive? Mvh andreas
kennet86 Besvaret May 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 13, 2007 det kræver bare at du går ind på politistationen (ihvertfald i DK) og siger at du vil søge om tilladelse til at have og opbevare blank våben, så får du udleveret en ansøgning og et reglset som du skal sætte dig ind i, så går der 1-2 uger så har du den, hvis de altså godkender dig. jeg har en dom for vold, og jeg fik tilladelsen så det kræver ikke så meget.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu