Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej ! ville lige forhøre mig om der er nogen der har nogen erfaringer i forb. med at miste sit pendlerkort ? jeg har stamkortet men tabt den vigtigste del, nemlig den lap man betaler 1400,- for ØV :( Så tænker jeg jo, at jeg har mit stamkort med nr. og alle de andre oplysninger, og har også kvitteringen på jeg har fornyet det d. 12/5, men DSB siger bare at det er sur røv, og der ikke er noget at komme efter.. :mad: mere ØV Nogen der har oplevet at det kunne lade sig gøre at få kompenseret eller ?? hilsen Diana

Besvaret
Hej ! ville lige forhøre mig om der er nogen der har nogen erfaringer i forb. med at miste sit pendlerkort ? jeg har stamkortet men tabt den vigtigste del, nemlig den lap man betaler 1400,- for ØV :( Så tænker jeg jo, at jeg har mit stamkort med nr. og alle de andre oplysninger, og har også kvitteringen på jeg har fornyet det d. 12/5, men DSB siger bare at det er sur røv, og der ikke er noget at komme efter.. :mad: mere ØV Nogen der har oplevet at det kunne lade sig gøre at få kompenseret eller ?? hilsen Diana
Jeg ved at Skaanetrafikken har samme politik, kan du ikke passe på dine sager må du købe nyt:(
Besvaret
Jeg ved at Skaanetrafikken har samme politik' date=' kan du ikke passe på dine sager må du købe nyt:([/quote'] Det passer da ikke. Hvis man har et svensk kort, og man taber kvitteringen, så kan man da bare printe en ny ud på stationen.
Besvaret
Hvis din indbo forsikrings selvrisiko er lavere end 1400 kr - så meld dit kort stjålet, og få erstatning fra din forsikring. Det må kunne lade sig gøre.
Dårlig stil.. og for det andet kan det ikke lade sig gøre, for at få penge skal man opdage at man er blevet bestjålet lige i det øjeblik det sker og råbe lidt af gutten
Besvaret
Det passer da ikke. Hvis man har et svensk kort' date=' og man taber kvitteringen, så kan man da bare printe en ny ud på stationen.[/quote'] Ikke til dit månedskort, ligesom du ikke kan købe det i automaterne!
Besvaret
Ikke til dit månedskort' date=' ligesom du ikke kan købe det i automaterne![/quote'] Det gælder da en halv kasse nisse øl !... Du kan til enhver tid udprinte din kvittering hvis du stadig har dit kort. Man bruger nummeret på kortet når kvitteringen skal printes

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...