bozzen Skrevet May 15, 2007 Rapporter Skrevet May 15, 2007 Er det noget interesse for Poker enten fredag eller lördag? Jeg holder hus til hvis så er faldet.
annaogmichael Besvaret May 15, 2007 Rapporter Besvaret May 15, 2007 Er det noget interesse for Poker enten fredag eller lördag? Jeg holder hus til hvis så er faldet. Det var du sku længe om. jeg har godt nok tilkaldevagt, men jeg er klar. :th2: har du fået købt bordfodbold :)
bozzen Besvaret May 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 16, 2007 He he nej ikke endnu. Og kan vistnok kun fredag, hade glemt at jeg hade aftalt at se FA-cupfinalen med et par venner. I Helsingborg...
claus Besvaret May 16, 2007 Rapporter Besvaret May 16, 2007 Og hvis du skal Anders , så giv mig lige et kald først .........
Pendleren Besvaret May 17, 2007 Rapporter Besvaret May 17, 2007 Er det noget interesse for Poker enten fredag eller lördag? Jeg holder hus til hvis så er faldet. Pokkers osse. Er ellers SÅ frisk på en omgang poker, men skal til noget familie tam tam Fredag aften :( Men held og lykke til dem der medvirker :) Venligst Pendleren
Claes65 Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Hej - jeg er også frisk på en gang poker! Tror også min nabo kunne være interesseret. Sig endelig til, hvis I stabler et nyt arrangement på benene. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu