LADYMARION Skrevet May 22, 2007 Rapporter Skrevet May 22, 2007 Jeg skal til at have anskaffet mig et kørekort. Og da man ikke må tage det i Dk må jeg tage det herovre, hvilket er fint nok. Nogen som har taget sit kørekort herovre?? Sys der er så mange forskellige pakkepriser, og vil jo helst gerne have det til den billigste pris....
kennet86 Besvaret May 22, 2007 Rapporter Besvaret May 22, 2007 nu ved jeg ikke hvad du har undersøgt og ikke undersøgt. jeg stillede næstensamme spørgsmål tidliger og fik afvide at hvis jeg havde et svensk ID-kort så kunne jeg gå ned til en køreskole og ansøge om kørekort og komme op til prøve med det samme. dette er pga. at eg har prøvet at køre bil og har haft kørekort i DK. Man kan så vidt jeg ved i sverige tage private køretimer, altså tage køretimer og teori hjemmehos dig selv, evt. din mand, kæreste eller din ven hjælper dig med teori og lære dig at køre bil, så skal du blot betale prøve gebyr og evt. lidt til køreskolen, dette er vist det ultimative billigste. :)
Juff Besvaret May 22, 2007 Rapporter Besvaret May 22, 2007 Hejsa Prøv at kigge lidt på dette link :) http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3637&highlight=k%F8rekort Ellers lav en google på " trafikskola malmö " Ps.. Du må nu gerne tage køretimer og læse teori i DK, du kan bare ikke gå op til prøverne i DK
SanneJ Besvaret May 22, 2007 Rapporter Besvaret May 22, 2007 Man kan så vidt jeg ved i sverige tage private køretimer' date=' altså tage køretimer og teori hjemmehos dig selv, evt. din mand, kæreste eller din ven hjælper dig med teori og lære dig at køre bil[/quote'] Det behöver dog ikke väre en mand;) Men vedkommende skal ha taget et kursus for at blive godkendt til at läre dig at köre bil (måske det står i linket også...?)
irode Besvaret May 22, 2007 Rapporter Besvaret May 22, 2007 Man gør det lidt anderledes herovre end i Danmark. Men dyrt er det begge steder. Man skal søge tilladelse (körkortstillstånd) til at få kørekort med lægeattest og det hele inden man starter på selve uddannelsen. Så har man mulighed for at køre privat (övningskörning) sammen med en person, som har tilladelse til det. Det kan jo spare lidt på køretimerne, hvis man har den mulighed. Teori- og køreprøve er stort set som i Danmark. Du kan læse om det alt sammen her http://www.vv.se/filer/326/vagen_till.pdf
kennet86 Besvaret May 22, 2007 Rapporter Besvaret May 22, 2007 Det behöver dog ikke väre en mand;) Men vedkommende skal ha taget et kursus for at blive godkendt til at läre dig at köre bil (måske det står i linket også...?) skrev jeg det!?.. med "din mand" mente jeg hvis hun var gift ;).. skrev jo også kæreste eller ven, skulle jeg også skrive veninde for at få det hele med ;).. ELLER anden person som er godkendt til at lære dig at føre bil. så har vi vist det hele med ;)
SanneJ Besvaret May 22, 2007 Rapporter Besvaret May 22, 2007 skrev jeg det!?.. med "din mand" mente jeg hvis hun var gift ;).. skrev jo også kæreste eller ven, skulle jeg også skrive veninde for at få det hele med ;).. ELLER anden person som er godkendt til at lære dig at føre bil. så har vi vist det hele med ;)Ja, du skal jo tänke over hvad du skriver, når der er kvinder som läser -så skal det jo nok blive misforstået ik;)
kennet86 Besvaret May 22, 2007 Rapporter Besvaret May 22, 2007 Ja' date=' du skal jo tänke over hvad du skriver, når der er kvinder som läser -så skal det jo nok blive misforstået ik;)[/quote'] altså, nu har jeg tillid til at kvinder har MINDST! ligeså mange brikker som mig ar rykke rundt på (hvis ikke flere), det er ihvertfald det jeg altid får afvide, men det kan jo godt være at du ikk har så høje tanker om dit eget køn ;)
SanneJ Besvaret May 22, 2007 Rapporter Besvaret May 22, 2007 altså' date=' nu har jeg tillid til at kvinder har MINDST! ligeså mange brikker som mig ar rykke rundt på (hvis ikke flere), det er ihvertfald det jeg altid får afvide, men det kan jo godt være at du ikk har så høje tanker om dit eget køn ;)[/quote'] Jo da i höj grad:) men jeg kender også mit eget kön på godt og ondt--det har ikke noget med intelligens at göre;) ...Men vi må hellere lade väre med at ödelägge Ladymarions tråd:rolleye:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu