Thomas Skrevet May 29, 2007 Rapporter Skrevet May 29, 2007 Er der nogen der kender en god murer? Vi skal have væltet et par vægge og sat klinker og hvad der nu skal laves i et badeværelse!
Martin_M Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Hej, beklager off-topic, men har du haft nogen til at kigge på væggene og vurdere om de var bærende? I så fald hvem? Jeg skal have væltet en væg jeg ved ikke er bærende, men jeg vil gerne have et bevis for at den ikke er bærende, og derfor mangler jeg en bygningsingeniør eller lignende, som jeg kan betale for at han kommer og undersøger væggen og skriver et dokument, hvori han skriver at væggen ikke er enig (så fremt han er enig). Dokumentet skal bruges ved et evt. salg i huset, hvor jeg så kan dokumentere at jeg har undersøgt om væggen var bærende inden jeg rev den ned.... Men lad mig høre hvis du har erfaringer....
Thomas Besvaret May 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2007 Hej, beklager off-topic, men har du haft nogen til at kigge på væggene og vurdere om de var bærende? I så fald hvem? Jeg skal have væltet en væg jeg ved ikke er bærende, men jeg vil gerne have et bevis for at den ikke er bærende, og derfor mangler jeg en bygningsingeniør eller lignende, som jeg kan betale for at han kommer og undersøger væggen og skriver et dokument, hvori han skriver at væggen ikke er enig (så fremt han er enig). Dokumentet skal bruges ved et evt. salg i huset, hvor jeg så kan dokumentere at jeg har undersøgt om væggen var bærende inden jeg rev den ned.... Men lad mig høre hvis du har erfaringer.... Næh men det kan jeg se ud af tegningerne på huset og at de ikke er af beton!
Melander Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Hej... Jeg er murer... Send mig en PM, så tager vi den derfra... Vh. Martin:)
Thomas Besvaret May 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2007 Hej... Jeg er murer... Send mig en PM, så tager vi den derfra... Vh. Martin:) Og har sendt en!!!
Recommended Posts