Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Danske roligans i SE Ja, der burde da være et sted hvor man kan se kampen med danske briller i Malmø? Kan jo fornemme at der er flere der efterspørger at dette bliver arrangeret!:rolleye:

Besvaret

er der plads til en mere er der plads til en mere? er meget frisk på at tage med - men hvem er vi? er der ikke en der sender mig en pm med en ard og tlf nr. i tilfældet af at jeg fare vild i en telefonboks eller noget...

Besvaret
er der plads til en mere? er meget frisk på at tage med - men hvem er vi? er der ikke en der sender mig en pm med en ard og tlf nr. i tilfældet af at jeg fare vild i en telefonboks eller noget...
Ja,,Jeg troede der ikke var tilslutning til at mødes..!! Så nu bliver den nappet på den hvide ko med en pils i hånden....:)
Besvaret
Var der nogle som kom derned??? Hvordan var det til sidst, var der noget ballade eller kan svenskerne godt holde sig? ;-æ)
Hvorfor skulle svenskerne lave ballade?? De vandt jo kampen, og har har den ene fod inde i EM varmen.
Besvaret
Hvorfor skulle svenskerne lave ballade?? De vandt jo kampen' date=' og har har den ene fod inde i EM varmen.[/quote'] Ak ja, der er jo nogle som laver ballade bare for at lave ballade....I DK - tænkte om de var ligeså tosset herovre :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...