Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har en internetløsning fra Telia som også inkludere en digital tv-boks. Jeg har så også kabler i hele lejligheden, og det syntes jeg er mindre fedt. Er der nogle der kender til en trådløs løsning som kan køre både pc og tv ?

Besvaret
Jeg har en internetløsning fra Telia som også inkludere en digital tv-boks. Jeg har så også kabler i hele lejligheden, og det syntes jeg er mindre fedt. Er der nogle der kender til en trådløs løsning som kan køre både pc og tv ?
Der findes nogle løsninger, men de fungere ikke sådanne at du kan se forkskellige kanaler i rummenen, og du skal ind til "værten" for at skifte kanal... mig bekendt.
Besvaret

Jeg er ikke helt sikker, men har hørt at man ikke kan få trådløst tv, da dette er det samme som at broadcaste/sende tv, og det kræver en sendetilladelse. Jeg er ikke bekendt med om, at reglerne er de samme i sv, som i dk. Og det jeg har hørt stammer fra Dk. /Martin

Besvaret
Der findes nogle løsninger' date=' men de fungere ikke sådanne at du kan se forkskellige kanaler i rummenen, og du skal ind til "værten" for at skifte kanal... mig bekendt.[/quote'] Man kan købe en IR modtager og sender. Modtageren sætter man op ved sit tv og senderen ved "værten" Så smider den signalet videre fra din fjernbetjening.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...