Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Løst oversat......... Verdens værste biler Af MORTEN ZAHLE Offentliggjort 01.06.07 kl. 14:51 Den kendte britiske bilekspert Jeremy Clarkson har gennem mange år ophidset bilfanatikere. Nu gør han det igen ved at kåre de 12 værste biler i verden. Her er Jeremy Clarksons liste over verdens allerværste biler. Listen kommer fra Times Online. Vi siger på forhånd undskyld til dig, der er den lykkelige ejer af en af bilerne på listen. 12. plads: Ferrari 599 GTB Fiorano 11. plads: BMW 645Ci "Denne bil har en så grim bagende, at du bør bakke væk, når du har besøgt venner. 10. plads: Volkswagen Jetta Clarkson mistænker en designer for at have lavet denne bil som en dårlig spøg. 9. plads: Aston Martin Vanquish S "Interiøret ser ud som det er limet sammen." 8. plads: Cadillac SRX4 "Denne bil er så styg, at du ønsker hurtigst muligt at komme ind i den, så du slipper for at se den udefra. Problemet er bare, at den er endnu grimmere indeni." 7. plads: Mitsubishi Warrior "Hvorfor i alverden skulle man ønske sig sådan en bil? Vi sad og nippede til en kop te, mens amerikanerne skød indianere. Vi har haft 2.000 år til at vænne os til civilisationen - ikke 20 minutter," langer han ud efter amerikanerne. 6. plads: Peugeot 407 Coupé 2.7 V6 HDi SE "Den minder lidt om en stolelift". 5. plads: Perodua Kelisa 1.0 GXi "Navnet lyder mest som en sygdom." 4. plads: Land Rover Defender 90 Td5 Station Wagon "Der er ikke plads nok bag hjulene til en person med skuldre og ben." 3. plads: Kia Rio "Jeg kørte mine børn til skole i bilen, men efter tre dage foretrak de at gå de 18 miles til skolen". 2. plads: BMW 1 Serie "1-serien er håbløs", konkluderer Clarkson. 1. plads: Maserati Quattroporte "På en liste over de fem mest rådne ting i verden, har jeg USA's udenrigspolitik på en femteplads. Aids er på fjerdepladsen, Irans atomprogram på tredjepladsen, Gordon Brown på anden pladsen og Maseratis gearkasse på førstepladsen. Så dårlig er den," mener Jeremy Clarkson.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...