Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vælger af personlig årsager at være anonym med dette indlæg. Grunden til dette er at jeg vil høre om her er nogle AA`er - evt. som går til møde i DK? Jeg vil meget gerne høre fra jer (selvfølelig på PM eller PB), da jeg har brug for noget støtte til at komme til det første møde.... "Jeg er ansvarlig...Når et menneske - lige meget hvor - rækker ud efter hjælp, ønsker jeg at AA`s hånd altid vil være der: og for dette er jeg ansvarlig. Bill W 1935" Håber virkelig at der er nogen af jer som giver lyd fra jer..

Besvaret
Jeg vælger af personlig årsager at være anonym med dette indlæg. Grunden til dette er at jeg vil høre om her er nogle AA`er - evt. som går til møde i DK? Jeg vil meget gerne høre fra jer (selvfølelig på PM eller PB), da jeg har brug for noget støtte til at komme til det første møde.... "Jeg er ansvarlig...Når et menneske - lige meget hvor - rækker ud efter hjælp, ønsker jeg at AA`s hånd altid vil være der: og for dette er jeg ansvarlig. Bill W 1935" Håber virkelig at der er nogen af jer som giver lyd fra jer..
Kan ikke hjælpe dig som sådan, da jeg ikke er i situationen, men ønsker dig held og lykke med det :)
Besvaret
Husk: det er ingen skam at have et problem - kun hvis man ikke gør noget ved det :th2:
Der var noget jeg kendte:th2: Det jeg bare mangler, er en som tager fat i mig - og slæber mig med - er ikke stærk nok til at tage alene afsted nu.
Besvaret
Du har en PM :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...