dkrath Skrevet June 5, 2007 Rapporter Skrevet June 5, 2007 Hey, På vej hjem fra Sturup idag kører jeg bag en rød gammel volvo. Han ligger med under den tilladte hastighed i venstre spor. Jeg ligger bag ham og så træder han pludseligt på bremsen. Jeg bremser selvfølgelig også og trækker så ind til højre for at køre indenom. Idet jeg kører forbi ham dytter jeg i hornet, da jeg mener han har gjort noget galt. Jeg kører så videre og han følger nu pludseligt efter mig. Han ligger sig helt bag mig og skriver min nummerplade ned. Hvad får han ud af det? Det er noget med at man kan udlede en masse oplysninger om folk ud fra nummerpladen i Sverige er det ikke? Mvh
Thomas Besvaret June 5, 2007 Rapporter Besvaret June 5, 2007 Hey, På vej hjem fra Sturup idag kører jeg bag en rød gammel volvo. Han ligger med under den tilladte hastighed i venstre spor. Jeg ligger bag ham og så træder han pludseligt på bremsen. Jeg bremser selvfølgelig også og trækker så ind til højre for at køre indenom. Idet jeg kører forbi ham dytter jeg i hornet, da jeg mener han har gjort noget galt. Jeg kører så videre og han følger nu pludseligt efter mig. Han ligger sig helt bag mig og skriver min nummerplade ned. Hvad får han ud af det? Det er noget med at man kan udlede en masse oplysninger om folk ud fra nummerpladen i Sverige er det ikke? Mvh Jo det er det, han kan evt. melde dig for chikane!
dkrath Besvaret June 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 5, 2007 Hvad kan han så få at vide om mig? Jamen det må han da gerne...
Thomas Besvaret June 5, 2007 Rapporter Besvaret June 5, 2007 Hvad kan han så få at vide om mig? Jamen det må han da gerne... Alt stort set, om du ejer din bil hvor du bor dit tlf: nummer!
nielsen.se Besvaret June 5, 2007 Rapporter Besvaret June 5, 2007 Alt stort set' date=' om du ejer din bil hvor du bor dit tlf: nummer![/quote'] Og med dit navn og adresse kan han finde ud af at du ikke betaler skat i sverige og hvad så? Der er ikke nogen grund til at være nervøs, er det en idiot der vil forfølge dig og udspionere dig så havde han nok fundet dig alligevel.. Jeg skriver gerne numrene ned på de tåber der kører som idioter. Som regel er det danske navne der kommer tilbage på sms'en.. Jeg kan ikke bruge det til noget, men det tilfredsstiller min nysgerrighed.
Guest Mogens Besvaret June 5, 2007 Rapporter Besvaret June 5, 2007 Ikke alt... dit tlf: nummer! LOL - næppe :)
nielsen.se Besvaret June 5, 2007 Rapporter Besvaret June 5, 2007 LOL - næppe :) Hvis han får navn og adresse er det jo ikke specielt svært at få telefonnummer
Guest Mogens Besvaret June 6, 2007 Rapporter Besvaret June 6, 2007 Hvis han får navn og adresse er det jo ikke specielt svært at få telefonnummer Fordi man bor i Sverige, behøver man ikke nødvendigvis at ha' svensk tlf. Hvis man har firma-tlf. er nummeret ofte "hemmeligt" - såvel mobil som fastnet. Derfor :)
dkrath Besvaret June 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2007 Alt stort set' date=' om du ejer din bil hvor du bor dit tlf: nummer![/quote'] lol - det tror jeg sku ikk på :) Jeg har firmatelefon og nummeret er hemmeligt. Det er desuden et dansk nummer :) Øvrige: Jeg er skam heller ikk nervøs for noget som helst :). Jeg forstår ikk de fjolser der skriver andres nummerplader ned eller for den sags skyld tager billeder med deres mobiltelefoner... det er simpelthent for latterligt.
nielsen.se Besvaret June 6, 2007 Rapporter Besvaret June 6, 2007 Fordi man bor i Sverige, behøver man ikke nødvendigvis at ha' svensk tlf. Hvis man har firma-tlf. er nummeret ofte "hemmeligt" - såvel mobil som fastnet. Derfor :) Ja ok.. Lad os da bare tage den helt derud, kværulant
dkrath Besvaret June 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2007 Jeg skriver gerne numrene ned på de tåber der kører som idioter. Som regel er det danske navne der kommer tilbage på sms'en.. Jeg kan ikke bruge det til noget, men det tilfredsstiller min nysgerrighed. Det er da noget mærkeligt noget at gøre..
dkrath Besvaret June 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2007 Ja ok.. Lad os da bare tage den helt derud' date=' kværulant Hvordan kan du tillade dig at sige så nedladende ting om folk? Kværulant er ikk ligefrem positivt!
Guest Mogens Besvaret June 6, 2007 Rapporter Besvaret June 6, 2007 Utroligt Ja ok.. Lad os da bare tage den helt derud, kværulant Du kan sgu selv være en kværulant. Du beskriver en generalitet, der ikke er til stede. Dét gør jeg dig opmærksom på, hvorefter du straks finder grund til at hænge mig ud som værende kværulant. Rene klovnerier fra din side - intet andet. EOD fra min side - that's it !
nielsen.se Besvaret June 6, 2007 Rapporter Besvaret June 6, 2007 lol - det tror jeg sku ikk på :) Jeg har firmatelefon og nummeret er hemmeligt. Det er desuden et dansk nummer :) Øvrige: Jeg er skam heller ikk nervøs for noget som helst :). Jeg forstår ikk de fjolser der skriver andres nummerplader ned eller for den sags skyld tager billeder med deres mobiltelefoner... det er simpelthent for latterligt. I de tilfælde hvor folk stikker af fra deres påkørsel er det nu meget rart. Det er da noget mærkeligt noget at gøre.. Tjah i de tilfælde hvor jeg senere har truffet idioten personligt har det nu været meget rart. Jeg forstår godt hvorfor du synes det er noget mærkeligt noget Hvordan kan du tillade dig at sige så nedladende ting om folk? Kværulant er ikk ligefrem positivt! En kværulant er en person som kværulerer, eventuelt retter urimelig kritik mod personer og forhold, og som klager over petitesser. Din far havde skrevet LOL Næppe. Til det at finde et telefonnummer ud fra navnet og adressen. I nogle tilfælde, som dit eget, er der nogen der har hemmeligt nummer og andet. Men at påpege at det er at generalisere fordi der er en målgruppe på lad os sige 30% af 10000 danskere i skåne med flere hundrede tusinde indbyggere det er sgu for tyndt! Må man kun sige positive ting iøvrigt? Du kan sgu selv være en kværulant. Du beskriver en generalitet, der ikke er til stede. Dét gør jeg dig opmærksom på, hvorefter du straks finder grund til at hænge mig ud som værende kværulant. Rene klovnerier fra din side - intet andet. EOD fra min side - that's it ! I nogle tilfælde, er der nogen der har hemmeligt nummer og andet. Men at påpege at det er at generalisere fordi der er en målgruppe på lad os sige 30% af 10000 (højt sat) danskere i skåne med flere hundrede tusinde indbyggere det er sgu for tyndt. At du tager det ilde op beklager jeg, jeg var egentlig ikke ude på at tage den så langt.
dkrath Besvaret June 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2007 Jeg ved godt hvad en kværulant er makker. Lad os bare stoppe børnehaven her!
nielsen.se Besvaret June 6, 2007 Rapporter Besvaret June 6, 2007 Sikke i hyggesnakker her hva:) Ja jeg må have ramt en ligtorn på nogen. Undskyld støjen..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu