annaogmichael Skrevet June 10, 2007 Rapporter Skrevet June 10, 2007 Har lige overtaget vores nye smmerhus, så hvis der er nogen der er ved at smide nogle møbler ud, eller har tænkt sig at sælge billigt, så giv mig lige et kald, mail eller send en PM. Det er en hytte på 2 x 100 kvm. så der skal en del til :)
annaogmichael Besvaret June 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 16, 2007 Den har jeg sku ik fået hmmmmmmmmm. til hvilken mail adresse??????? Har sendt dig en mail. /Fagerland
Guest Mogens Besvaret June 16, 2007 Rapporter Besvaret June 16, 2007 Privat message... hmmmmmmmmm. til hvilken mail adresse??????? PM = Privat message ;) (højre øverste hjørne under velkomsthilsenen -> "Private Meddelelser"). Systemet kan indstilles til automatisk at vise en dialogboks på siden, når en message er ankommet ;)
Fagerland Besvaret June 16, 2007 Rapporter Besvaret June 16, 2007 Jeg har sendt en mail til mihc74@gmail.com den 12. juni kl 11.35 men ellers så kan jeg sende et billede på msn. Jeg har adressen mfagerland@hotmail.com /Martin
annaogmichael Besvaret June 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 16, 2007 Den mail har jeg ik fået, men du er tilføjet på msn nu Jeg har sendt en mail til mihc74@gmail.com den 12. juni kl 11.35 men ellers så kan jeg sende et billede på msn. Jeg har adressen mfagerland@hotmail.com /Martin
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu