Melander Skrevet June 12, 2007 Rapporter Skrevet June 12, 2007 Hej... Er det normalt man skal vente 2 måneder på syn i Sverige??? Jeg ringede til bilprovning idag, og fik den dejlige besked, at den første ledige plads til registrerings syn var om 2,5 måned i Malmø og 2 måneder i Ystad... Så var den dag ødelagt!!! Nogen der kender en "smutvej" eller er det meget normalt ventetid?
Thomas Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Hej... Er det normalt man skal vente 2 måneder på syn i Sverige??? Jeg ringede til bilprovning idag, og fik den dejlige besked, at den første ledige plads til registrerings syn var om 2,5 måned i Malmø og 2 måneder i Ystad... Så var den dag ødelagt!!! Nogen der kender en "smutvej" eller er det meget normalt ventetid? Sådan er det om sommeren i de større byer, prøv længre nordpå, lund, landskrona og mod øst der er der større chancer hvis det haster!
MC Manden Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Sådan er det om sommeren i de større byer' date=' prøv længre nordpå, lund, landskrona og mod øst der er der større chancer hvis det haster![/quote'] Det er specielt slemt om foråret når alle "sommerbilerne" skal på gaden. Jeg måtte til Ängelholm, men fik så også tid dagen efter :th2:
Melander Besvaret June 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 12, 2007 Okay.. Fik ellers hende damen til at lave en søgning på 50 km omkring Malmø, og mener også hun nævnte at Lund var iblandt de "optaget".... Bare surt!! Jeg må bare ringe hver dag indtil de har en tid eller kører lidt op i landet kan jeg forstå.... ØV!!!
MC Manden Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Okay.. Fik ellers hende damen til at lave en søgning på 50 km omkring Malmø, og mener også hun nævnte at Lund var iblandt de "optaget".... Bare surt!! Jeg må bare ringe hver dag indtil de har en tid eller kører lidt op i landet kan jeg forstå.... ØV!!! Skynd dig at booke via nettet i Landskrona... så er der tid om 10-14 dage ;)
nielsen.se Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Skynd dig at booke via nettet i Landskrona... så er der tid om 10-14 dage ;) Men man kan da ikke booke registreringsbesiktning på nettet..? http://www.bilprovningen.se/Externt/bpstations.nsf/ddregbes/C377E1ECB443BC0EC1256F9F00513042?OpenDocument
Peter H. Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Okay.. Fik ellers hende damen til at lave en søgning på 50 km omkring Malmø, og mener også hun nævnte at Lund var iblandt de "optaget".... Bare surt!! Jeg må bare ringe hver dag indtil de har en tid eller kører lidt op i landet kan jeg forstå.... ØV!!! De har lukket synhalen i Lund :(:(
MC Manden Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 De har lukket synhalen i Lund :(:( Der er/var da 2 stk ?
Admin Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Hej... Er det normalt man skal vente 2 måneder på syn i Sverige??? Jeg ringede til bilprovning idag, og fik den dejlige besked, at den første ledige plads til registrerings syn var om 2,5 måned i Malmø og 2 måneder i Ystad... Så var den dag ødelagt!!! Nogen der kender en "smutvej" eller er det meget normalt ventetid? Jeg måtte helt til Hässleholm for at få min Audi synet hurtigt. Jeg gad ikke betale vægtafgift og forsikring i 2 måneder for en bil jeg ikke kunne køre i.
Basse Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Jeg har lige fået reg. synet osv. min bil forige tirsdags - ringede ind om fredagen, fik tid om tirsdagen. Prøv Ängelholm eller Hässleholm - der er godt nok 70-90 km fra Malmø, men tror næsten du kan få en tid inden for de næste par dage eller uge. Det er da en strækning der er værd at køre, hvis du vil ha din bil på svenske plader :-) EDIT: Husk at bilprovningen i Ängelholm ikke har mulighed for vägning, så der skal du en tur forbi NSR (ligger lige ved siden af næsten) for at få vejet din bil ind. Det koster 200 sek.
Peter H. Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Der er/var da 2 stk ? Den der reg syner er lukket og også en i malmö
Carwash Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Hej... Er det normalt man skal vente 2 måneder på syn i Sverige??? Jeg ringede til bilprovning idag, og fik den dejlige besked, at den første ledige plads til registrerings syn var om 2,5 måned i Malmø og 2 måneder i Ystad... Så var den dag ødelagt!!! Nogen der kender en "smutvej" eller er det meget normalt ventetid? prøv Halmstad , jeg kom til syn tre dag efter. der ligger ca. 160km fra malmø.
Melander Besvaret June 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 13, 2007 Tak alle sammen... Jeg ringede igen idag og hele Skåne er optaget indtil 17 Aug, så vil prøve at booke tid imorgen på dem som I har foreslået... :) Det må da kunne lykkedes!!
Miriam Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Tak alle sammen... Jeg ringede igen idag og hele Skåne er optaget indtil 17 Aug, så vil prøve at booke tid imorgen på dem som I har foreslået... :) Det må da kunne lykkedes!! DU skal bare booke den første tid du får et sted, og så ringe til dem hver morgen kl. 8 og høre om der er kommet nogle afbud. Så plejer man at få en tid i Malmö ret hurtigt, hvis du kan være lidt fleksible med tiden. Det har vi gjort mange gange, og det er altid lykkes at få en tid indenfor ca 1 uge.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu