Tony Toupe Skrevet June 14, 2007 Rapporter Skrevet June 14, 2007 Hej alle jer gode mennesker... Nu har jeg efterhånden boet 1 år på Hyactingatan uden at støde på nogle bekendtskaber ud over dem jeg havde førend jeg flyttede til Sverige... Hvor er I alle bosidende, nogle i nærheden af Hyllie? Det er jo alligevel et dansker kvarter, hvilket dog ikke afspejles i bilerne:rolleye: Andersen
nullersdk Besvaret June 14, 2007 Rapporter Besvaret June 14, 2007 RE:Hyllie Hej alle jer gode mennesker... Nu har jeg efterhånden boet 1 år på Hyactingatan uden at støde på nogle bekendtskaber ud over dem jeg havde førend jeg flyttede til Sverige... Hvor er I alle bosidende, nogle i nærheden af Hyllie? Det er jo alligevel et dansker kvarter, hvilket dog ikke afspejles i bilerne:rolleye: Andersen Hej Jeg selv også boet på Hyacintgatan i ca 2 år, men er nu flyttet over i Kroksbäck Mvh Carsten
Fagerborn Besvaret June 14, 2007 Rapporter Besvaret June 14, 2007 Har du monteret det obligatoriske Dannebrog på facaden ??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu