Jump to content

Cayenne vs. Cayenne S

Recommended Posts

Besvaret

Nu har jeg prøvet lidt forskellige udgaver af Porsche Cayenne, så heldig som jeg er :) - Porsche Cayenne (V6'eren) - Porsche Cayenne S (V8'er) - Porsche Cayenne Turbo Gemballa (Den var sjov ;)) Jeg synes der er meget stor forskel på de 2 første og mener du HELT KLART skal tage en S'er som minimum. V6'er motoren synes JEG er for lille til den store bil. Om ikk andet er det en VILDT fed bil og jeg vil rigtig gerne selv have en engang i mit liv - bare for at prøve den type bil.

Besvaret
Ikke en bil jeg er vild med, men tilsyneladende slår den de andre af slagsen - jeg synes, bilen skal ha' V8. Har du set den volsomme Turbo hos Porsche syd i Hälsingborg? Kan søges via dette link - www.porsche.se/page.aspx?m=13
Yeps - Og jeg kan slet ikke slippe af med ham Porsche sælgeren, da jeg sagde jeg var interesseret i en bytter med den nye Cayenne S i mørk Oliven grøn som de også har stående deroppe. MEN de vil kun give mig 700.000sek for min 997 S og så kan jeg få 5% på 880.000sek som den koster!!
Besvaret

Byt til nyt...

Yeps - Og jeg kan slet ikke slippe af med ham Porsche sælgeren, da jeg sagde jeg var interesseret i en bytter med den nye Cayenne S i mørk Oliven grøn som de også har stående deroppe. MEN de vil kun give mig 700.000sek for min 997 S og så kan jeg få 5% på 880.000sek som den koster!!
Hvad vil han give for en '04 Cayenne m/4.500 mil? ;)
Besvaret
Nu har jeg prøvet lidt forskellige udgaver af Porsche Cayenne, så heldig som jeg er - Porsche Cayenne (V6'eren) - Porsche Cayenne S (V8'er) - Porsche Cayenne Turbo Gemballa (Den var sjov Jeg synes der er meget stor forskel på de 2 første og mener du HELT KLART skal tage en S'er som minimum. V6'er motoren synes JEG er for lille til den store bil. Om ikk andet er det en VILDT fed bil og jeg vil rigtig gerne selv have en engang i mit liv - bare for at prøve den type bil.
Er enig i at Séren er bedre, men nu står jeg i en situation hvor min 997S er til salg og en gut har givet mig et attraktivt tilbud på en Cayenne i bytte og en masse penge i hånden!! Mit "luksus problem" er at jeg kører 45000km årligt og samtidigt elsker sportsvogne, men det hænger ikke lige sammen når man kører så meget og også besøger kunder og desuden også gerne vil have familien (2 børn + kone) med ud og køre om søndagen og til Toscana én gang om året:sad: Indtil videre har jeg haft 2 biler (997S 0g en Polo 1,4) og konen har sin egen firmabil og hun vil "heldigvis" ikke kører i Porschen:D Men nu er Poloén solgt. Kunne BARE ikke vende mig til at køre i 911 den ene dag og derefter Polo næste dag:sick: Det er endnu ikke lykkedes mig at finde en bil hvor jeg får alle behov dækket!! Så måske jeg beholder Porschen og finder et knaldtilbud på en A6 avant med nogle km. på bagen.....!!!??!?! DET sgu´hårdt at bo i Sverige:rolleyes:
Besvaret
Hvad vil han give for en '04 Cayenne m/4.500 mil? ;)
Ikke en skid:( ...hmmm... DEN turbo er sgu fed......hmmm...men 45000km årligt....Hvad kører den på literen (primært motorvej i jævnt tempo).....7 km/l er ok, men jeg frygter 4 eller 5!! Jeg slipper sgu nok ikke med en bil nr. 2 eller?
Besvaret
Ikke en skid:( ...hmmm... DEN turbo er sgu fed......hmmm...men 45000km årligt....Hvad kører den på literen (primært motorvej i jævnt tempo).....7 km/l er ok, men jeg frygter 4 eller 5!!
Jamen den kører som tidligere nævnt intet pr liter.
Jeg slipper sgu nok ikke med en bil nr. 2 eller?
Nej, og jeg tør jo næste ikke nævne mit forslag med at købe en dieselbil som daglig transportmiddel. Det ville alt efter pengepung være en 530d/535d eller til nød en 320 CDI... Jeg har valgt en løsning med sådan en 2. bil (firmabil) til den daglige transport, som er ca. 60-70.000 km årligt - en Renault Scenic 1.9 dCi. Stort set alle forstår ikke mit valg, indtil de kommer med på en længere tur. Så er de målløse over, hvilke kvaliteter den bil indeholder. Dejlige sæder og stort overblik, lavt støjniveau, godt bundtræk, klima, rimeligt anlæg og en perfekt fartpilot (kører stort set kun med det). Og så glæder firmaet sig over de 16 km pr liter dieselolie ;-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...