GULVmanden Skrevet June 18, 2007 Rapporter Skrevet June 18, 2007 Hej! Hvor syner man sin bil her i Sverige??? og må jeg montere en FT450 HGP-Turbo i min bil??? Jeg får et papir(tror det en TüV) fra HGP I Tyskland med stel nr., min navn, hvor mange HK det har.... Bilen får Brembo bremser for og bag, samt ny undervogn!!! Håber i kan hjælpe mig....
dkrath Besvaret June 18, 2007 Rapporter Besvaret June 18, 2007 Hej! Hvor syner man sin bil her i Sverige??? og må jeg montere en FT450 HGP-Turbo i min bil??? Jeg får et papir(tror det en TüV) fra HGP I Tyskland med stel nr., min navn, hvor mange HK det har.... Bilen får Brembo bremser for og bag, samt ny undervogn!!! Håber i kan hjælpe mig.... Kommer an på hvilken bil det er :)?! Men jeg tror (mener at kan huske) at det kræver en vis godkendelse for at bygge en R32 (som jeg går ud fra du har) om til en HGP golf. Du kan købe bilerne færdige i Tyskland, som kan synes i Sverige.. så mond ikke det kan lade sig gøre på en eller anden måde.
GULVmanden Besvaret June 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2007 Kommer an på hvilken bil det er :)?! Men jeg tror (mener at kan huske) at det kræver en vis godkendelse for at bygge en R32 (som jeg går ud fra du har) om til en HGP golf. Du kan købe bilerne færdige i Tyskland, som kan synes i Sverige.. så mond ikke det kan lade sig gøre på en eller anden måde. Det er en :R32 MkV... Jo men hvordan? Kan man maile et eller andet sted? Den skal bygges i Danmark, også synes i Sverige....
Guest Supermule Besvaret June 18, 2007 Rapporter Besvaret June 18, 2007 Det skal du bare glemme ALT om..... Er den ikke synet og godkendt i det land den bliver bygget, kan den IKKE indføres til Sverige...... Desuden SKAL producenten ha' status som bilproducent. Derfor ser du IKKE mange modificerede biler der bliver importeret... Det er en :R32 MkV... Jo men hvordan? Kan man maile et eller andet sted? Den skal bygges i Danmark, også synes i Sverige....
dkrath Besvaret June 18, 2007 Rapporter Besvaret June 18, 2007 Det skal du bare glemme ALT om..... Er den ikke synet og godkendt i det land den bliver bygget, kan den IKKE indføres til Sverige...... Desuden SKAL producenten ha' status som bilproducent. Derfor ser du IKKE mange modificerede biler der bliver importeret... Niks... Den nemmeste måde vil nok være at købe en færdig HGP Golf.. ligesom ham i Danmark gjorde (den blå).
Guest Supermule Besvaret June 18, 2007 Rapporter Besvaret June 18, 2007 Hvis det er Theis' blå HGP golf du tænker på, så var det en G4 V6 4motion og IKKE en R32'er..... Men prøv endelig......Bare husk at det kan koste MANGE penge at forsøge..... Prøv du at indføre en Kleemann Mercedes til Sverige..... Den går bare ikke. Kleemann har IKKE status som selvstændig bilproducent og resultatet ligger langt fra originalen, at de to ting ikke er sammenlignelige længere....Derfor findes bilen "Kleemann" ikke hos VV og der kan IKKE beregnes vägskatt osv.....
GULVmanden Besvaret June 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2007 De kan synes i Danmark med HGP kit, så hvorfor ikke her i Sveden.... Den er svensk reg. Er i helt 100% på det???? Får det andet så bygger HPA/HGP voldsome sportvogne til VW I tyskland og USA feks. Sema biludstilling i 2007 (R GTI, R Jetta) det er et stort firma, men det er Kleemann jo også! http://hgp-turbo.de Men hvis man ikke kan gør det, så pyt da øv øv .... Hvem kender et værksted der lev. og montere Dr. shrick cams???
dkrath Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Hvis det er Theis' blå HGP golf du tænker på, så var det en G4 V6 4motion og IKKE en R32'er..... Det er jeg UDEMÆRKET klar over.. men det er ikke det den går på her! Det vil blot være en fordel at bygge det på en R32'er fremfor en almidelig V6. Undskyld... vi prøver blot på at hjælpe manden!
GULVmanden Besvaret August 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2007 Nu har jeg snakket med vv.se samt bilprovningen og fået totalt afslag mod HGP Turbo med 450 hk????? Hvordan det.... Alle køre rundt med kompresser i sverige (R32) Hvis jeg sælger min bil til min bror(uden plader) i danmark få monteret HGP, også laver en import af bilen til Sverige... kan dette lade sig gøre??? Jeg gider ikke at købe en ny bil med 400 hk, det kan alle jo gøre...
PRESTIGE AUTO Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Køb en Original R32 som er Svensk Reg. og send den ned til HGP efterfølgene og få den tunet. Du får ikke Registrerings synet(import syn) en bil som er ombygget på den måde i Sverige, men har du en bil som er indregistreret i sverige og efterfølgene tuner den så er der ingen problemer.
GULVmanden Besvaret August 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 12, 2007 Køb en Original R32 som er Svensk Reg. og send den ned til HGP efterfølgene og få den tunet. Du får ikke Registrerings synet(import syn) en bil som er ombygget på den måde i Sverige, men har du en bil som er indregistreret i sverige og efterfølgene tuner den så er der ingen problemer. Hej Prestige Auto! Det er en sprit ny R32 (kørt 4200 km)som er Svensk Reg. købt hos VW i Helsingborg. Det vil sige at jeg køre ned til HGP får monteret FI450, samt mod mere betaling kan jeg få en TÜV godkendelse.... Du er sikker på at jeg kan få synet den i sverige om 2 1/2 år ??? Er det et problem hvis jeg få monteret FI450 i Danmark hos Gentofte Auto Teknik???
PRESTIGE AUTO Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Hej Prestige Auto! Det er en sprit ny R32 (kørt 4200 km)som er Svensk Reg. købt hos VW i Helsingborg. Det vil sige at jeg køre ned til HGP får monteret FI450, samt mod mere betaling kan jeg få en TÜV godkendelse.... Du er sikker på at jeg kan få synet den i sverige om 2 1/2 år ??? Er det et problem hvis jeg få monteret FI450 i Danmark hos Gentofte Auto Teknik??? Ja så længe den overholder emissions kravene så blir den synet og det er ligegyldigt om den blir lavet i Tyskland, DK, Sverige eller Uganda. Dog ville jeg personligt forestrække at få det lavet af HGP i Tyskland da de må være de bedste.
Guest Supermule Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Jeg ville ikke bruge penge på et HGP kit...... Jeg har ser Gugi's gamle golf og mage til klamp, skal man lede længe efter..... Brug du istedet www.enginetech.dk idet det var Klavs der lavede Gugi's golf om, således den kunne trække igen........:)
GULVmanden Besvaret August 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 12, 2007 Ja så længe den overholder emissions kravene Hvad er dette??? Jeg har et gulvfirma, ikke auto HGP er det bedste... hele verden har disse kit i deres R!!! fra Dubai til Nørrebro i Danmark!!!
PRESTIGE AUTO Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Hvad er dette??? Jeg har et gulvfirma, ikke auto HGP er det bedste... hele verden har disse kit i deres R!!! fra Dubai til Nørrebro i Danmark!!! hehe.. Emmision = udstødnings forurenings krav. altså den må ikke forurene mere end hva bilprövningen foreskriver for en 07' R32.
GULVmanden Besvaret August 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 12, 2007 Jeg ville ikke bruge penge på et HGP kit...... Jeg har ser Gugi's gamle golf og mage til klamp, skal man lede længe efter..... Brug du istedet www.enginetech.dk idet det var Klavs der lavede Gugi's golf om, således den kunne trække igen........:) Jeg tror du tænker på EIP... og det er noget ged!!
GULVmanden Besvaret August 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 12, 2007 hehe.. Emmision = udstødnings forurenings krav. altså den må ikke forurene mere end hva bilprövningen foreskriver for en 07' R32. Tak for hjælpen...
Guest Supermule Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Nej det var HGP........ EIP kender jeg ikke nogen der har..... Jeg tror du tænker på EIP... og det er noget ged!!
Kress & Betina Besvaret August 13, 2007 Rapporter Besvaret August 13, 2007 Hvis bilen nu er svensk allerede så er det vel ikke noget problem ?? Der skal bare betales en afgift på monteret turbo.
Peter H. Besvaret August 13, 2007 Rapporter Besvaret August 13, 2007 Hvad er dette??? Jeg har et gulvfirma, ikke auto HGP er det bedste... hele verden har disse kit i deres R!!! fra Dubai til Nørrebro i Danmark!!! Du skal bare huske på at al garantien ryger på bilen når du piller den,og du skal også ha fat i din forsikring,der er nogle af dem der slet ikke vil forsikre biler som er tunet desværre..
webodin Besvaret August 13, 2007 Rapporter Besvaret August 13, 2007 Hej Prestige Auto! Det er en sprit ny R32 (kørt 4200 km)som er Svensk Reg. købt hos VW i Helsingborg. Det vil sige at jeg køre ned til HGP får monteret FI450, samt mod mere betaling kan jeg få en TÜV godkendelse.... Du er sikker på at jeg kan få synet den i sverige om 2 1/2 år ??? Er det et problem hvis jeg få monteret FI450 i Danmark hos Gentofte Auto Teknik??? hvis man har en VW R32, så har man ikke brugfor tune bilen yderligere, kun hvis man har lyst til at tilføje par vinger i siderne til at flyve over broen for at slippe for betaling af bro afgiften. :th2:
GULVmanden Besvaret August 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2007 hvis man har en VW R32, så har man ikke brugfor tune bilen yderligere, kun hvis man har lyst til at tilføje par vinger i siderne til at flyve over broen for at slippe for betaling af bro afgiften. :th2: Ha ha... Det er til track day m.m. Kan se du er til HPA vedrørende din avatar
Peter H. Besvaret August 14, 2007 Rapporter Besvaret August 14, 2007 Ha ha... Det er til track day m.m. Dvs at du har købt større bremser og ny undervogn osv osv :):)
Guest Supermule Besvaret August 14, 2007 Rapporter Besvaret August 14, 2007 Ja, så finder han ud af at Proflex ikke er billigt.......:) Og et sæt ordentlige bremser, koster fra 30k og opefter.........
GULVmanden Besvaret August 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2007 Ja, så finder han ud af at Proflex ikke er billigt.......:) Og et sæt ordentlige bremser, koster fra 30k og opefter......... Hvem siger at jeg vil bruge proflex, det er der ingen grund til!! Strammer dine Danske sko!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu