Dandanell Skrevet June 19, 2007 Rapporter Skrevet June 19, 2007 Hej ;o) Endnu et spørgsmål til de kloge ;o) Jeg har fået min søn skrevet op til daggis i Bunkeflostrand pr. 1. dec. 2007, men vil gerne allerede nu vide, om der er udsigt til at få plads eller om vi er helt på røven..... Er der nogen som ved, hvor vi kan ringe hen, så vi kan få at vide hvor "slemt" det står til??? Takker
Nif Besvaret June 21, 2007 Rapporter Besvaret June 21, 2007 Og så lige et spørgsmål mere. Hvordan fik du dit barn skrevet op. Har kommunen en liste over de forskellige steder eller kører man rundt i området og kigger på de forskellige? Og kan man frit selv vælge hvor, eller er man tilknyttet nogle bestemte i det område man bor i ?
Amer Besvaret June 21, 2007 Rapporter Besvaret June 21, 2007 I malmö kan man tilmelde direkte fra malmo.se siden her: https://mona.malmo.se/fskelit/servlet/FskWeb diverse info om forskole/daginstitution findes her http://www.malmo.se/skolautbildning/forskoleverksamhet15ar/anmalantillforskoleko.4.33aee30d103b8f15916800051941.html
hpn Besvaret June 22, 2007 Rapporter Besvaret June 22, 2007 Og så lige et spørgsmål mere. Hvordan fik du dit barn skrevet op. Har kommunen en liste over de forskellige steder eller kører man rundt i området og kigger på de forskellige? Og kan man frit selv vælge hvor, eller er man tilknyttet nogle bestemte i det område man bor i ? Du kan skrive nogle önskemål på anmälan, men de fleste foreträkker et dagis när hjemmet, da det er det letteste. Det er også i närområdet dit barn bliver skrevet op, med mindre du angiver et andet sted. Du kan ringe rundt til de forskellige förskoler og aftale at I kigger forbi en dag så du kan se, hvordan de arbejder.
Peteomagic Besvaret June 22, 2007 Rapporter Besvaret June 22, 2007 Jeg kan kun sige at vores Mathias blev 1 år den 6.maj og vi har først fået plads den 15. August, så regn ikke med at få plads når barnet blive 1 år.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu