Jump to content

Midlertidig registrering af personnummer hos "Vejverket"


Recommended Posts

Skrevet

Hej, Min kæreste og jeg flytter til malmö d. 1 Aug, og i den forbindelse skal vi have en ny bil. For at kunne opnå tilbud på forsikringer så skal man som bekendt have et svensk personnummer, men jeg bliver oplyst at jeg kan ringe til noget der hedder vistnok vejverket? og blive midlertidigt oprettet. Spørgsmålet er kort og godt, hvad hedder det sted man ringer til? Jeg kan nemlig ikke finde noget der hedder vegverket eller lignende. Skulle der sidde en forsikringskyndig derude der kan gætte den årlige pris for en fuld-forsikring på en ny, dansk-importeret Golf GTI mkV m. DSG, med et forventet årligt kørselsbehov på ca. 30-35K km., og som kommer til at stå i egen aflåst garage, så er i velkomne :o) -Jeg er 25, og min kæreste 26, elitebilister i DK, alle år skadefrit. På forhånd mange tak hjælpen

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
×
×
  • Tilføj...