mickiii Skrevet June 19, 2007 Rapporter Skrevet June 19, 2007 Hej, Min kæreste og jeg flytter til malmö d. 1 Aug, og i den forbindelse skal vi have en ny bil. For at kunne opnå tilbud på forsikringer så skal man som bekendt have et svensk personnummer, men jeg bliver oplyst at jeg kan ringe til noget der hedder vistnok vejverket? og blive midlertidigt oprettet. Spørgsmålet er kort og godt, hvad hedder det sted man ringer til? Jeg kan nemlig ikke finde noget der hedder vegverket eller lignende. Skulle der sidde en forsikringskyndig derude der kan gætte den årlige pris for en fuld-forsikring på en ny, dansk-importeret Golf GTI mkV m. DSG, med et forventet årligt kørselsbehov på ca. 30-35K km., og som kommer til at stå i egen aflåst garage, så er i velkomne :o) -Jeg er 25, og min kæreste 26, elitebilister i DK, alle år skadefrit. På forhånd mange tak hjælpen
Guest Trine Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 www.vv.se Du skal bare arbejde på din svenske stavning...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu