Peteomagic Skrevet June 23, 2007 Rapporter Skrevet June 23, 2007 Ville da bare lige hører om der er nogen herinde som var lige så heldige som os, i den lodtrækning om de 32 skanska huse som skal bygges i bunkeflostrand (gottorps trädgård övre gården). Vi fik vores 2 etagers hus som vi havde ønsket. Ja jeg er sku bare glad:D
BS Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 KÆMPE tillykke med det. Hvornår skal det så være indflytnings klart?
Peteomagic Besvaret June 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2007 til juni næste år, så nu kan man bare gå og vente. men det blir sku lækkert.
BS Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Ævs for en ventetid! Glad for vi kun skulle vente godt 1 mdr med vores :D Og det bliver jo nok heller ikke et problem at sælge jeres lejlighed.
Peteomagic Besvaret June 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2007 tror jeg heller ikke. jeg har lavet have nu, så det er den eneste lejlighed i annestad med 30kvm græsplæne. alle andre har buske og andet kravl, så de kan slet ikke bruge det stykke.
BS Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 OG det trækker nok næppe ned i pris på den:th2:
Peteomagic Besvaret June 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2007 Går jeg heller ikke ud fra. hvor har i så fået hus henne ??? og hvornår??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu