sten_ravn Skrevet June 30, 2007 Rapporter Skrevet June 30, 2007 Hej, Bor i Lindeborg og til min store skærk og rædsel er min lille dyr (Frederik) løbet væk, på en eller anden fason er han kommet ud igennem en lille åbning i vinduet, han er grå/sort stribet, han har ingen halsbånd på, men er øremærket. Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor man kan henvende sig, her tænker jeg på kattensværn eller noget i den retning, hvad findes der i Malmø af sådanne steder?
Maria Besvaret June 30, 2007 Rapporter Besvaret June 30, 2007 Har du fået registreret katten her i Sverige, så de kan finde frem til ejeren via øremærkningen? Vi har vores katte registreret hos www.skk.se så hvis de løber væk, bliver fundet og afleveret hos feks malmø djursjukhus kan de finde vores adresse i deres systemer. Politiet har også adgang til dette register
sten_ravn Besvaret June 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2007 det er ikke sket i Sverige, men i DK, men som jeg har fået det oplyst skulle det dække i hele norden.. Men jeg har funder nogle adresser jeg skal prøve at kontakte på mandag, så håber på det bedste.
micmac Besvaret June 30, 2007 Rapporter Besvaret June 30, 2007 det er ikke sket i Sverige' date=' men i DK, men som jeg har fået det oplyst skulle det dække i hele norden.. Men jeg har funder nogle adresser jeg skal prøve at kontakte på mandag, så håber på det bedste.[/quote'] hvis den er øremærket, så kan de danske dyrlæger også slår den op, det kunne de iværtfald med min greyhound da den tog sig en på omlever :) i DK
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu