Khil Skrevet July 1, 2007 Rapporter Skrevet July 1, 2007 Min citroen saxo fra 2001 skal synes snart, og i den anledning ville jeg høre Jer om det ville være billigst at få den lavet i Danmark eller Sverige? Skal den til en aut. citroen værksted eller kan det betale sig at vælge en anden og måske billigere værksted? Ved godt det er blevet spurgt før, men kender I et godt og billigt værksted i Malmø?
larscph Besvaret July 1, 2007 Rapporter Besvaret July 1, 2007 Mht Saxo kan det godt være et problem at få reservedele til dem herovre da de ikke er blevet solgt fra ny i Sverige. Det var i det mindste oplevelsen med den vi havde med herover fra DK. Hvad er der galt med den?
Khil Besvaret July 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 1, 2007 OK. Jeg ved ikke helt præcist hvad den fejler (det overlader jeg til mekanikeren) men jeg er ret sikker på at den trænger til en kærlig hånd. Hvad gjorde du så med din bil?
larscph Besvaret July 1, 2007 Rapporter Besvaret July 1, 2007 hm.. Det kan være farligt at blot overlade den til mekanikeren med mindre det er en du kender godt ;) Jeg siget det bare... Vores årgang 1999 Peugeot 406 coupe V6 gik igennem syn uden anmærkninger og uden at vi gjorde noget særligt for at få den "klar til syn". For mit vedkommende - med Saxo'en - var det blot en tæret udstødning så jeg købte ganske enkelt en ny i Danmark og fik en til at montere den for mig her i Sverige. Med hensyn til syn så er det jo noget med den skal bremse, og gerne bremse lige. Dækkene skal være i orden. Lys mv skal fungere. Støddæmperne skal være i orden. Udstødning mv skal være OK. Den må ikke være tæret af rust de forkerte steder. Men umiddelbart er det altsammen noget som man alligevel får lavet hvis man kører i bilen. Hvem vil f.eks. køre i en bil, der ikke kan bremse...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu