Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

allrighty, søndag it is then - i skrivende stund er der på Rönnebäck frit valg fra 14.20 og frem, og på Assartorp frit valg fra 12.40 og frem... Thomas skal lige tjekke med "indenrigsministeren" om han også er frisk...

Besvaret
allrighty, søndag it is then - i skrivende stund er der på Rönnebäck frit valg fra 14.20 og frem, og på Assartorp frit valg fra 12.40 og frem... Thomas skal lige tjekke med "indenrigsministeren" om han også er frisk...
Jeg er frisk på Assartorp, naturligvis... Sig til hvis du skal bruge et gold-id til at booke tid med
Besvaret

Går ud fra du mener golf-id - eller har du noget special guld-medlemskab som giver billig greenfee for gæster eller lign.? Ellers har jeg fået svensk golf-id, så jeg kan booke når jeg hører fra Thomas (og måske endda en 4.mand her i tråden?) - send mig evt. dit golf-id på sms eller PM, så booker jeg...

Besvaret

Plej du din hud med mudderbade i weekenden, testeren, så må du tage med en anden gang. Mit registrerede hcp er 26, hvilket jeg desværre ikke spiller op til for tiden, men det kommer vel, nu hvor jeg er kommet lidt igang igen. Hvilket hcp spiller du selv fra og hvorhenne?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...