splint Skrevet July 5, 2007 Rapporter Skrevet July 5, 2007 En VVS'er søges desperat. Så er du den send venligst en PM, da jeg har et stykke vvs arbejde der skal udføres. Jeg er desværre blevet brændt af et par gange af svenskerne. Hele projektet er standset på grund af det.
Martin Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Hey Splint Fandt du en god VVS mand til at løse problemet.. MVH M
Guma Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Hey Splint Fandt du en god VVS mand til at løse problemet.. MVH M Jeg ved ikke, hvordan er det med Splint, men nu er det mig, som er desperat for at finde en VVS mand........ Er der en derude, som vil skifte 2 toiletter hjemme hos mig ud med nogle nyere og kigge på min opvask i køkkenet???
Martin Besvaret January 12, 2008 Rapporter Besvaret January 12, 2008 Et lidt sent svar, men www.mvvs.se fik vi fat i og indtil videre i den ombygnings proces vi har haft gang i, er det gået godt, og de virker flinke og kompetente.
Guma Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 Hej Matin. Tusind tak for svaret. Jeg har også kontaktet dem for 2 uger siden og nu på fredag kommer de. Men jeg må indrømme, at det koster dobbelt så meget at købe toilet hos dem end hvis man køber en på Silvan eller Bauhause. Jeg er spændt på at de kommer og skifter toiletterne. Hilsner, Güllü
thn Besvaret September 27, 2008 Rapporter Besvaret September 27, 2008 Skal bare lige høre. Kan mvvs.se stadig anbefales?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu