Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg tænkte at jeg ville lave en tlf/sms liste med danske mc'er i Sverige. Årsagen er at jeg syntes at der mangler en mulighed for hurtigt at kunne etablerer en Mc tur. Normalt skal en sådan tur jo planlægges nogle dage i forvejen hvis man bruger dette medie. DMI/SMHI og vejret kan man jo heller ikke altid regne med eller planlægge. Jeg ved ikke om I syntes det er en god idé men det er jo op til jer om i vil være med. Dem der vil være med på liste får naturligvis en kopi af listen på mail. Når listen blive opdaterede så sender jeg en ny kopi ud til alle der er på listen. Jeg syntes ikke at listen med vores tlf. nr. skal ligge online derfor kun på mail. Listen kommer til at indeholder følgende information. "Navn", "E-mail", "Svensk Tlf", "Dansk Tlf" og "Kaldenavn". Skriv ovenstående informationer og send med til denne e-mail "treldal@hotmail.com" med overskrift "Mc tur liste" Mvh René

• Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Ny udgave af "Mc tur listen" Hejsa Så er der en ny udgave af Mc tur listen på gaden v. 1.02. Der er pt. 14 på listen :th2: Er der nogle der ikke har fået den så sig lige til.:scared: Til nye der vil på listen så er det bare om at gøre det der står i det første indlæg. mvh René

• 5 weeks later...
Besvaret

Og husk at der er SM deltävling på Knutstorp i weekenden..:) Og hvis I selv vil köre på bane i weekenden, arrangerer SSEMSE 4 körsler her i weekenden :th2: OG der er masser af ledige pladser til ikke-medlemmer! Kig på bokningssystemet på: http://www.sydskanesemse.nu/ Der vil väre instruktion osv. for folk som ikke har kört på banen tidligere... (Typisk man selv skal väre i DK:cry:)

Besvaret

Jeg er snart tilbage! Jeg holder ferie med ungerne denne uge ud så ingen MC kørsel før på mandag. Men det kribler og krabler sku i mc nøglen. (mobilen har ligget i skuffen, FERIE :th2:).

• 1 month later...
Besvaret

Hejsa alle sammen Vil lige sige at listen er åben for alle som bor i Sverige. Ved godt at det er ved at være slut med at køre Mc i år:flov: men alle nye er velkommen alligevel.

Besvaret

Malerklemmen i dag - Mødes der nede 1400 og kører en tur i det midtsjællandske efterfølgende. Sølvfarvet R1200RT med reg. nr. FWD 263 - vejret er jo skønt til en tur :-)

Besvaret

:th2: Hej ARN Klart der er plads til dig på listen. Kan du ikke sende mig en mail med din info så sætter jeg dig på listen. Listen kommer til at indeholder følgende information. "Navn", "E-mail", "Svensk Tlf", "Dansk Tlf" og "Kaldenavn (ARN) ;) ". Skriv ovenstående informationer og send med til denne e-mail "treldal@hotmail.com" med overskrift "Mc tur liste" mvh René

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...