Jump to content

Recommended Posts

• Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

OK Rene den anden, har fået din E-mail. Jeg var ikke sikker på at den også var fra dig, håbede bare på at der var 2 der havde meldt sig til listen! :flov: Jeg sætter dig på listen ASAP og sender en opdatering ud :th2: mvh Rene

Besvaret
"Færgemand"? :D
Smut du bare i læ næste gang jeg kører over Gio :th2: Det sparer også benzin - og med mit forbrug på cirka 5l/100km skal du da være velkommen :lol:
Besvaret
Smut du bare i læ næste gang jeg kører over Gio :th2: Det sparer også benzin - og med mit forbrug på cirka 5l/100km skal du da være velkommen :lol:
Hvis du har krog på, så er jeg frisk ;) ...og så kan der vist ikke koges mere suppe på dén :laugh:
Besvaret

MC tur liste v 1.04 Hejsa alle Så er der en ny udgave af Mc tur listen. Der er kommet 2 nye personer på listen. :th2: Hvis du af en eller anden grund ikke har fået listen, så sig lige til. /Rene

• 5 months later...
Besvaret

mc tur listen Hejsa Alle Sammen Jeg har sendt Mc tur listen ud til alle som står på den. Skulle der være nogle nye personer der vil være med på liste og som bor i Sverige så er det bare med at sige til så du kan komme med på listen. Læs hvordan i starten i dette indlæg. mvh René

Besvaret

Jeg er tilbage efter en dejlig varm ferie og regner med at køre årets første tur imorgen, søndag. Nogle der vil med ?? Ikke noget vildt, da jeg er godt rusten... Men, hvis det er tørvejr og vejene ellers er ok, så skal jeg afsted imorgen eftermiddag

Besvaret
Jeg er tilbage efter en dejlig varm ferie og regner med at køre årets første tur imorgen, søndag. Nogle der vil med ?? Ikke noget vildt, da jeg er godt rusten... Men, hvis det er tørvejr og vejene ellers er ok, så skal jeg afsted imorgen eftermiddag
Hvor / hvornår? Har måske fri i morgen :)
Besvaret

Jeg vil gerne med, har dog 2 betingelse. 1) Skal måske besøge svigermor på riget efter en voldsom operation. 2) Vejret, gider ikke hvis det regner. men guderne skal vide jeg har kraftige abstinenser efter en tur på MC'en :scared:

Besvaret

Kl. 13.30, Hydro tanken ved Bauhaus, Malmö Jeg skal ha' startet Triumph'en idag (formiddag) og regner da egentlig med at den bare fungere .... Såh, jeg er klar 13.30 og barometeret siger højtryk og sol :th2:

Besvaret
Er der ikke MotoGP kl 13.15-15.00 idag? Nåh, men go tur så :D
Jo, du har ret... (sidder lige og ser kval'en)... men, årets første mc tur er prioteret over dette... Der sendes sammendrag i aften...jeg overlever
Besvaret

Sad lige og læste tråden.. Jeg blir nødt til snart at røve en bank, eller vinde i Lotto, så jeg kan få min ZX12R.. Eller slå min kone i hjel og hæve forsikringen, haha.. Nå nej, så får jeg svigermor på nakken.. Nå men god vind derude!!! Glæder mig til at køre med Jer en dag!

• 3 weeks later...
Besvaret
Hej, har prøvet at sende en mail for at få og komme på listen, men har ikke modtaget noget. Er der andre som har den? Mvh. Mr.Kubik
Ja, hvis Rene ikke har svaret, så send mig en PM med din mailadresse, så sender jeg den til dig :)-så kan du måske sende sms også ved evt. köreture, så har jeg i hvertfald en större chance for at se beskeden:th2:, er ikke så ofte på nettet i weekenden...
Besvaret

Hej Mr. Kubik Jeg har fået din mail, jeg har bare ikke haft tid til at sætte dig på listen og sende den ud til alle.:flov: Så er der jo dem der ikke har svaret om de vil forsat vil være med på listen, dem skal jeg lige prøve at give en chance til. Du er ikke glemt!;) /Rene

Besvaret

Ny version af Liste Mc_tur_liste_v2.00. Hejsa Opdatering af Mc tur listen er nu sendt ud. Vil du med på listen så send en mail til mig. Mc_tur_liste_v2.00 /Rene

Besvaret

En lille opfordring... Når man/I sender en sms, så skriv lige navn og debat-navn. Lidt specielt at modtage en sms med følgende ordlyd: "Hej, skal du med ud og køre idag ?" og så ikke ane hvem den kommer fra. Det kunne jo være en kammerat i DK der havde fået ny mobil eller lign.

• 2 weeks later...
Besvaret

Ny version af Liste Mc_tur_liste_v2.01. Hejsa Opdatering af Mc tur listen er nu sendt ud. Vil du med på listen så send en mail til mig. Mc_tur_liste_v2.01 /Rene

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...