Jeppe Skrevet July 11, 2007 Rapporter Skrevet July 11, 2007 Hejsa. Vi har fået en skade på vores bil hvilket bliver dækket af forsikringen. Men efter som vi har været nede hos VW "Din bil" ude ved Ikea og har fået den værste service nogensinde + at de kun vil/kan tage bilen ind til rep. i Oktober måned. Så ville vi meget gerne prøve at høre om I kender nogle gode Autoværksteder. Vi skal nok have skiftet hele vores bagkofanger + at vi skal have lavet service på den samtidig. Så de må gerne være lidt alsidige. Vi har en Golf 4 fra 99. Men det behøver jo ikke være et VW værksted for det? Er der nogen der kan anbefale et godt sted?? Jeppe
splint Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Prøv motorcenter skurup, det er dog et mærkeværksted. Hare lige været der med begge biler og alt ok.
Peteomagic Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Hvad så Jeppe. Det har stået herinde 1000 gange MOTORCENTER i Skurup. Det er stedet man får lavet bil, hvis det er gennem forsikringen og det skal være et vw godkendt sted. www.motorcenter.se Hejsa. Vi har fået en skade på vores bil hvilket bliver dækket af forsikringen. Men efter som vi har været nede hos VW "Din bil" ude ved Ikea og har fået den værste service nogensinde + at de kun vil/kan tage bilen ind til rep. i Oktober måned. Så ville vi meget gerne prøve at høre om I kender nogle gode Autoværksteder. Vi skal nok have skiftet hele vores bagkofanger + at vi skal have lavet service på den samtidig. Så de må gerne være lidt alsidige. Vi har en Golf 4 fra 99. Men det behøver jo ikke være et VW værksted for det? Er der nogen der kan anbefale et godt sted?? Jeppe
birkster1977 Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Jeg har selv lige fået lavet service på min saab 9-5 i Limhamn, hos Rosenvångs Bilservice, det er et lille værksted som holder til bag Premm-tanken. De er 2 mand, (vidst mok 1 mekanikker og 1 til det administrative). Godt nok er de ikke Auth. på Saab, men de gør et rigtigt godt stykke arbejde, de gør alt hvad de kan for kunderne, her er virkelig nogen som forstår hvad kundeservice er. De forstår udemærket dansk, hvilket gør det ret nemt hvis man ikke er helt stiv i det svenske. Jeg valgte dem efter flere / mange kedelige oplevelser med Bilpartner i malmø. og er klart at anbefale. De tillader sig dog at sige nej hvis man kommer med opgaver de ikke er gearet til, hvilket jo er helt fair nok. Rosenvångs Bilservice Linnégatan 85 21615 Limhamn Tlf: 040 - 16 47 13 De er værd at prøve.
ClausN Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 hvis det er gennem forsikringen og det skal være et vw godkendt sted. www.motorcenter.se Ikke når bilen er så gammel. Alle biler over 4 år behøver ikke at blive lavet hos "mærke" værksteder.
Jeppe Besvaret July 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2007 Hvad så Jeppe. Det har stået herinde 1000 gange MOTORCENTER i Skurup. Det er stedet man får lavet bil, hvis det er gennem forsikringen og det skal være et vw godkendt sted. www.motorcenter.se Jo det er klart det er blevet skrevet herinde meget ofte, men jeg er ikke så ofte herinde desværre. Jeg har fået et par gode fif nu. Så håber jeg man kan finde på en løsning med forsikringen med en lånebil. Den rep kommer alligevel til at tage en uges tid ihvertfald. Og så står man uden bil et stykke tid pga. en anden som har lavet skaden på éns bil.... Men tak for hjælpen! :th2:
birkster1977 Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Jeg ved at Rosenvång tidligere har haft lånebil, men om de stadig har det ved jeg desværre ikke, min rep/service har kun taget ½ dags tid, hvor jeg sagtens kan undvære at have bil :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu