Miriam Skrevet July 11, 2007 Rapporter Skrevet July 11, 2007 Vi er igang med at få lagt træteresse og det bliver rigtig godt :) Så jeg ville lige reklamere for Kenneth som laver det, som ref er i meget velkommen til at komme ud og se hvad han har lavet hos os. Han pudser også vinduer, så sig til hvis du ikke kan se ud af vinduerne længere, så kommer han og giver et tilbud. Han er iøvrigt dansk. :th2:
Jette Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Vi er igang med at få lagt træteresse og det bliver rigtig godt :) Så jeg ville lige reklamere for Kenneth som laver det, som ref er i meget velkommen til at komme ud og se hvad han har lavet hos os. Han pudser også vinduer, så sig til hvis du ikke kan se ud af vinduerne længere, så kommer han og giver et tilbud. Han er iøvrigt dansk. :th2: Til lykke med det. Så må vi ønske solen snart kommer rigtigt igen, så vi kan nyde udelivet. - hvilken bil venter du på?
Miriam Besvaret July 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2007 - hvilken bil venter du på? Ja den på billedet ! :)
Gio Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Jeg vil meget gerne have lidt info vedr. hans vinduespudseriprissætning. :)
Mette Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Hej Miriam. Ved du om han laver vinduespartier også. Vi har en gavel på 1. salen med to alm. vinduer som vi vil have fjernet og tilgengæld have isat panorama vindue med evt. dør el. lign.
koustrup Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Jeg vil meget gerne have lidt info vedr. hans vinduespudseriprissætning. :) Og så kan han jo lige tage vores med på vejen over til Gio :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu