Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ikke nok med at jeg er ny i Helsingborg, jeg er ogsaa helt ny i dette forum og ved ikke helt hvordan tingene skal gribes an herinde - men proever alligevel. Eftersom jeg har boet i Aarhus hele mit liv, kender jeg ikke en sjael i Helsingborg, og det kunne da vaere hyggeligt at opbygge nogle bekendtskaber. Derfor vil jeg hoere, om der er arrangementer for tilflyttere i Helsingborg, eller det er noget man selv skal arrangere? Kan ikke helt finde rundt i arrangementerne paa disse sider, men goer et ihaerdigt forsoeg:new: Mange hilsener Christina

Besvaret

Velkommen til debatten, C :thumbup: Ja - det er jo i Malmö de fleste ting sker *hehe* - men ellers er det gerne et hit at arrangere noget selv. Folk plejer gerne at være "sugna" på noget festligt :th2:

Besvaret

Jamen saa har jeg jo valgt den forkerte by:) Maa i gang med at arrangere en grillaften eller lignende. Har dog lidt svaert ved at bruge dette forum.. Kan man soege efter folk i Helsingborg?

Besvaret
Jamen saa har jeg jo valgt den forkerte by:)
Hvis det afgørende er hvor mange danskere der er, ja så er det Malmö der er sagen. Ellers er der nu federe her. Vores festival er bedre og vi skal nok få det sidste ord i fodbold :th2:
Besvaret
Hvis det afgørende er hvor mange danskere der er' date=' ja så er det Malmö der er sagen. Ellers er der nu federe her. Vores festival er bedre og vi skal nok få det sidste ord i fodbold :th2:[/quote'] Dejligt at vide:) Jeg skal helt sikkert til festivalen! Og maaske det er paa tide at skifte AGF ud med et svensk hold:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...