nikolaj Skrevet July 12, 2007 Rapporter Skrevet July 12, 2007 jeg har lige fået min gamle alfa (1978) herover og skal have den til bilprovningen.. mennn.. Den har ingen positionslys og den gik kun liige i DK fordi jeg snakkede lidt/meget med dem (er oprindelig fra vestjylland:D ) så det skal ordnes, inden jeg tager den til syn her. det behøver jeg nok ikke en alfa mekaniker til. Det burde ikke være nødvendigt men til fremtidige eftersyn.. er der noget der lugter lidt af alfa her i malmö? har kigget på nettet uden at finde noget, men det kunne være nogle af jer herinde kendte et sted. mvh nikolaj
ClausN Besvaret July 13, 2007 Rapporter Besvaret July 13, 2007 Nærmeste Alfa forhandler ligger i Svedala. www.mazdacenter.nu
henke Besvaret July 13, 2007 Rapporter Besvaret July 13, 2007 Ellers kan du bruge http://www.stromsbilverkstad.se/ Jeg havde i sin tid en Lancia Kappa, og den kunne de nemt klare diverse på. Priserne var væsentligt lavere end Hersild/Heggov eller Jensen i Gentofte. Mvh Henke
Allan C Besvaret July 19, 2007 Rapporter Besvaret July 19, 2007 Champion Auto i Arlöv er også en mulighed, tlf 040-939302. Ellers kan jeg anbefale Car Centre på Amager, et autoriseret Alfa værksted - www.car-centre.dk
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu