Jump to content

Et godt sted at gå hen en lørdag aften????

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Jeg har sendt Rikke på en velfortjent ferie....:) Så nu skal morfar her ud og svinge lidt med træbenet...... Men hvor er godt, når man nu ikke er teenager længere....???? Må gerne være et sted med "en nydelig udsigt" og kold øl.......:)

• 2 weeks later...
Besvaret

Lillatorget... HØRT... nu skal du jo passe på med det lillatorg.. for efter jeg var derinde forrig gang, endte det med at jeg gik hjem og dumpede kællingen.. fandt ud af med mig selv at mit standard simpelthen var for lavt...:love:

Besvaret
Lillatorget... HØRT... nu skal du jo passe på med det lillatorg.. for efter jeg var derinde forrig gang, endte det med at jeg gik hjem og dumpede kællingen.. fandt ud af med mig selv at mit standard simpelthen var for lavt...:love:
Gav det så bonus ? :)
Besvaret
Lyder godt og træls :) Der er nu noget over svenske tøser som de danske ikke har ;) :rolleye:
om der er ... jeg har sjældent set så mange goodies været samlet på et sted.. men de svenske piger er faktisk meget nemmere at komme ind på end de danske.. min svenske underbo nede på 1. har godt nok gang i et par lækre sager... ja faktisk så meget at jeg dårligt nok kan være bekendt at vise ham min egen frem.... :love2:
Besvaret
om der er ... jeg har sjældent set så mange goodies været samlet på et sted.. men de svenske piger er faktisk meget nemmere at komme ind på end de danske.. min svenske underbo nede på 1. har godt nok gang i et par lækre sager... ja faktisk så meget at jeg dårligt nok kan være bekendt at vise ham min egen frem.... :love2:
hehe, lyder lækkert - Så skal du bare holde dig gode venner med ham ;)
Besvaret
hehe' date=' lyder lækkert - Så skal du bare holde dig gode venner med ham ;)[/quote'] bare rolig den har jeg luret af ... skal til fest hjemme hos hans hyggeveninde på lørdag der kommer 5 af hendes pigevenner... og et par andre gutter... der er bare et lille problem er blevet inviteret til kæmpe fest i kødbyen 200 mennesker.... hvad gør jeg ? hilsen den fortvivlet..:tongue2:
Besvaret
bare rolig den har jeg luret af ... skal til fest hjemme hos hans hyggeveninde på lørdag der kommer 5 af hendes pigevenner... og et par andre gutter... der er bare et lille problem er blevet inviteret til kæmpe fest i kødbyen 200 mennesker.... hvad gør jeg ? hilsen den fortvivlet..
Kæmpefest kan man altid komme til ;) :fight: Jeg ville tage den private :love2: Åbner flere døre end 200 stang stive danskere ;)
Besvaret
Kæmpefest kan man altid komme til ;) :fight: Jeg ville tage den private :love2: Åbner flere døre end 200 stang stive danskere ;)
jo men har bare haft dårlige erfaringer med kedelige svenske privat fester... mændene eller drengene herover kan ikke li øl???!!! har været til et par fester der lignede mere en begravelse end en fest... men hva fanden det er bare at hoppe på vognen... nu står den alligevel på Raw2007 på siloen næste weekend.. så må det blive malmø den her...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...