Fagerland Skrevet July 15, 2007 Rapporter Skrevet July 15, 2007 Jeg er blevet trukket 10 gange på en dag, og 6 gange den efterfølgende dag. Brobizzen bippede godt nok en del gange, så jeg har lige skrevet til dem. Og ser meget frem til svaret. Og nej, jeg er ikke den type, som holder stille i 117 sek for at finde 1. gearet i min bil. Er der andre der har oplevet noget ligne? /Fagerland
nullersdk Besvaret July 15, 2007 Rapporter Besvaret July 15, 2007 Brobizz Jeg er blevet trukket 10 gange på en dag, og 6 gange den efterfølgende dag. Brobizzen bippede godt nok en del gange, så jeg har lige skrevet til dem. Og ser meget frem til svaret. Og nej, jeg er ikke den type, som holder stille i 117 sek for at finde 1. gearet i min bil. Er der andre der har oplevet noget ligne? /Fagerland Dog ikke lige så slemt som i dit tilfælde, kun at jeg en dag blev trukket for at have kørt med en Trailer, selv om jeg kunne bevise at jeg ikke engang har krog på bilen. Men med hensyn til at skrive til dem, i sådan nogle tilfælde, der ville jeg tage ind på Stortorget, på deres kontor og snakke med dem, og få ordnet det med det samme, det er bare min mening Mvh Carsten
Peteomagic Besvaret July 15, 2007 Rapporter Besvaret July 15, 2007 Dog ikke lige så slemt som i dit tilfælde, kun at jeg en dag blev trukket for at have kørt med en Trailer, selv om jeg kunne bevise at jeg ikke engang har krog på bilen. Men med hensyn til at skrive til dem, i sådan nogle tilfælde, der ville jeg tage ind på Stortorget, på deres kontor og snakke med dem, og få ordnet det med det samme, det er bare min mening Mvh Carsten Syns det er nemmere en dag man alligevel skal over til dk, at tage deres kontor som ligger lige ved betalingsanlæget. Og hvis man ikke skal over så kan man blive lukket ud bag om.
nullersdk Besvaret July 15, 2007 Rapporter Besvaret July 15, 2007 Øresundsforbindelsen's Kontor Syns det er nemmere en dag man alligevel skal over til dk' date=' at tage deres kontor som ligger lige ved betalingsanlæget. Og hvis man ikke skal over så kan man blive lukket ud bag om.[/quote'] Jo selvfølgelig, eller man kunne jo også , tage ind til deres kontor inde i København, hvis det var... Mvh Carsten :)
nielsen.se Besvaret July 16, 2007 Rapporter Besvaret July 16, 2007 Jeg er blevet trukket 10 gange på en dag, og 6 gange den efterfølgende dag. Brobizzen bippede godt nok en del gange, så jeg har lige skrevet til dem. Og ser meget frem til svaret. Og nej, jeg er ikke den type, som holder stille i 117 sek for at finde 1. gearet i min bil. Er der andre der har oplevet noget ligne? /Fagerland Bare det giver 16 x 130 pr måned så kan det jo være ligemeget hvornår det er trukket.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu