kennet86 Skrevet July 20, 2007 Rapporter Skrevet July 20, 2007 Hej.. her må vel være en nørdt eller to som kender til trådløs routher. jeg fik i dag bestilt internet og det er kommet. men, når jeg sætter kablet i min routher så kan den ikke "få hul", den mangler en ip adr. men når jeg sætter min com til er der ingen problemer, nogle forslag evt? :(
BS Besvaret July 20, 2007 Rapporter Besvaret July 20, 2007 Hvis jeg forstår dig rigtigt kan du sagtens komme på www når du kobler din puter direkte i dit bredbånds modem, men når du sætter din router i dit bredbånds modem og kobler din puter til routeren så kan du ikke komme på? Har du sat din router til DHCP?
webodin Besvaret July 20, 2007 Rapporter Besvaret July 20, 2007 Hej.. her må vel være en nørdt eller to som kender til trådløs routher. jeg fik i dag bestilt internet og det er kommet. men, når jeg sætter kablet i min routher så kan den ikke "få hul", den mangler en ip adr. men når jeg sætter min com til er der ingen problemer, nogle forslag evt? :( som standard er alle router konfigureret med DHCP enable som standard, du bliver nød til at logge ind på routerens website og slå DHCP fra. hvordan du logger på din routerens website kunne står i Quick install manualen. :th2:
kennet86 Besvaret July 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 21, 2007 så fik jeg liv i den, har snat sat over 10 foreskellige routher op, hehe... :) men fandt fejlen nu. havde sat et flueben forkert :(... havde sat den ved at det var kabel-via-tv istedet for kabel-via-telefon :). og ja den var sat til dhcp :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu