Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Hun er forbillede for de mange kvinder der pendler på Øresundsbroen..... De kan nemlig køre bil med hovedet HELT oppe i spejlet alt imens de lægger makeup......Med 90 Km/t i overhalingsbanen.....................:mad:

:D Det siger teksten ihvertfald... Vurdere selv http://www.liveleak.com/view?i=ef1_1185349732
Guest Mogens
Besvaret

Mænd kan også

De kan nemlig køre bil med hovedet HELT oppe i spejlet alt imens de lægger makeup......Med 90 Km/t i overhalingsbanen.....................:mad:
Blev forleden i tunnelen mod Sverige passeret af en sølvgrå MB st car E-klasse (XWL 281), hvor bilens hastighed ikke var under 160 km/t. Manden sad og sms'ede...
Besvaret
Blev forleden i tunnelen mod Sverige passeret af en sølvgrå MB st car E-klasse (WXL xxx)' date=' hvor bilens hastighed ikke var under 160 km/t. Manden sad og sms'ede...[/quote'] Tsk Tsk en Klovn.... :thumbdown ... så går det hurtigt galt,,,
Besvaret
Blev forleden i tunnelen mod Sverige passeret af en sølvgrå MB st car E-klasse (WXL xxx)' date=' hvor bilens hastighed ikke var under 160 km/t. Manden sad og sms'ede...[/quote'] HMMM.... og det kunne du nå at se, selvom du (selvfølgelig) kun kørte 90 km/t...? :tongue2:
Guest Mogens
Besvaret

Næ næ...

HMMM.... og det kunne du nå at se, selvom du (selvfølgelig) kun kørte 90 km/t...? :tongue2:
Lidt længere fremme blokede han bremserne - han blev sikkert overrasket, fordi øjnene ikke hvilede på vejbanen foran ham hele tiden. Da jeg gled op på siden af ham, så jeg, at han sms'ede...
  • 2 weeks later...
Besvaret
HMMM.... og det kunne du nå at se' date=' selvom du (selvfølgelig) kun kørte 90 km/t...? :tongue2:[/quote'] Mogens er min far, og jeg kan skrive under på han kun kører 90 i tunnellen... hans firmabil er nemlig en Diesel :love2: :th2: :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...