Kress & Betina Besvaret August 11, 2007 Rapporter Besvaret August 11, 2007 Det ser jo for vildt ud !! Så kører man det hele så man kan hente ting (film/billeder/musik) fra den pc man har på "kontoret" eller hvordan ?? Og det program han bruger er det bare hentet på nettet ??
Andreas- AutoPerformance Besvaret August 18, 2007 Rapporter Besvaret August 18, 2007 D-Link Jag har 3st DSM-520 som funkar klockrent att streama video trådlöst, 100% stabilt och "hackar" aldrig. http://www.dlink.com/products/?pid=438 Kostar ca 2500 SEK
MRoderick Besvaret August 20, 2007 Rapporter Besvaret August 20, 2007 Ja, jeg skal så også igang med at prøve LinuxMCE en af dagene, når min influenza ellers giver op. Skal nok prøve at huske at dele mine erfaringer her.
Kress & Betina Besvaret August 22, 2007 Rapporter Besvaret August 22, 2007 JA TAK !! Det vil være dejligt !! Både godt og ikke så godt. :th2: Ja, jeg skal så også igang med at prøve LinuxMCE en af dagene, når min influenza ellers giver op. Skal nok prøve at huske at dele mine erfaringer her.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu