ccdj Besvaret July 30, 2007 Rapporter Besvaret July 30, 2007 Fra september søger vi en barnepige på min. 15 år eller en 'reserve bedstemor' til pasning af vores 3 børn et par gange måndeligt i aftentimerne og i ny og næ afhentning af børnene i dagis og skole. Vi bor i Skurup by. Børnene er en dreng på knap 2 år, en pige på 4 år og en dreng på 6 år. Vi glæder os til at høre fra dig. Mvh Susan og Egil tror jeres bedste "chance" er at finde en i nærmiljøet .....dvs. måske lige se om ikk i får en god kontakt til naboer, forældre fra dagis, skole osv. Da de sikkert kender nogen der ville være interesseret :) Det er mere fordi "vi" er ikke super mange herinde, der rent faktisk bor i Skurup og omegn. Men jeg krydser fingre for jer at i finder en pålidelig person til at hjælpe jer :th2:
Jenny Besvaret July 31, 2007 Rapporter Besvaret July 31, 2007 Du kan prova att söka på/ eller sätta in en annons på barnpunkten.se, vardagsjobb.se eller grannar.se. Lycka till! Jenny
EBL Besvaret August 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 1, 2007 Du kan prova att söka på/ eller sätta in en annons på barnpunkten.se, vardagsjobb.se eller grannar.se. Lycka till! Jenny Tak for det tip Jenny!
skallstorp Besvaret December 7, 2007 Rapporter Besvaret December 7, 2007 Barnepige haves Jeg ser först denne nu. Jeg har en 15 årig (snart 16 ) datter der söger fritidsjob. Hun er meget ansvarlig og vant til börn. Send en pm ved interesse.
Recommended Posts