Guest PeterK Skrevet August 3, 2007 Rapporter Skrevet August 3, 2007 Hvad siger I til denne:) ? http://fpn.dk/motor/bil/article1023082.ece PS: Hvem vil købe min Porsche:rolleyes:
dkrath Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Hvad siger I til denne:) ? http://fpn.dk/motor/bil/article1023082.ece PS: Hvem vil købe min Porsche:rolleyes: Min far nævnte det godt kort. Det er da bare totalt latterligt :)
Uffe Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 I teksten står der: "For dem, der anser sportsvogne for vulgære symboler på overflod, vil et forbud give dobbelt bonus: Det vil både gavne miljøet og udjævne økonomisk ulighed." At det evt vil gavne miljøet, ja ok måske - men hvordan vil det udjævne den økonomiske ulighed. Bare fordi sportsvogne bliver forbudt, vil det da ikke ændre på den økonomiske ulighed, man skal da forhåbentlig ikke til at gå ned i løn? Og dem der tjener mange penge skal nu nok finde andre ting at bruge deres penge på.
dkrunaway Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 I teksten står der: "For dem' date= der anser sportsvogne for vulgære symboler på overflod, vil et forbud give dobbelt bonus: Det vil både gavne miljøet og udjævne økonomisk ulighed." At det evt vil gavne miljøet, ja ok måske - men hvordan vil det udjævne den økonomiske ulighed. Bare fordi sportsvogne bliver forbudt, vil det da ikke ændre på den økonomiske ulighed, man skal da forhåbentlig ikke til at gå ned i løn? Og dem der tjener mange penge skal nu nok finde andre ting at bruge deres penge på. Hvem vil bytte? Porsche for speedbåd + havneplads ved christianshavn :)
Uffe Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Hvem vil bytte? Porsche for speedbåd + havneplads ved christianshavn :) Pas nu på!!! hvis sportsvogne bliver forbudt, så er det vel alt over en 10 hk bådmotor der bliver forbudt næste gang
credde Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Det er jo stadig ikke bevist, at den globale opvarmning kommer fra bilerne direkte, men det er en anden sag. Jeg synes den virkelig intelligente (ironi) stiller af forslaget glemmer lidt, at mange som har en Porsche, Ferarri osv. ikke kører ret mange km i den om året. Modsvarende så kører hr. og fru Danmark sikkert 3-4 gange så mange km i deres Huyndai som forurener næsten lige så meget... Forslaget bærer tydeligvis frugt af, at den stakkels forslagsstiller ikke selv nogensinde har prøvet at sidde i en superbil og derfor er misundelig -> sådan en god gang jantelov
Lynge Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 I teksten står der: "For dem' date= der anser sportsvogne for vulgære symboler på overflod, vil et forbud give dobbelt bonus: Det vil både gavne miljøet og udjævne økonomisk ulighed." At det evt vil gavne miljøet, ja ok måske - men hvordan vil det udjævne den økonomiske ulighed. . Det må være små kommunistiske tanke gange bag det, for så kan man jo ikke se at nogle har flere penge end andrer. Det lyder lidt som om, det skal være principet, du må godt have flere penge end din nabo, der er bare ikke noget du kan bruge dem på
Tomcat Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Forstår ikke titlen "Superbiler". I teksten står der alle biler der kan køre over 162Km/t skal forbydes. Hvilken bil kan ikke det? Selv vores mindste bil, en sløv Citroén C3 rammer lige 165km/t. (Har dog ikke prøvet om den holder hvad den lover.)
Pede Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Selv min Fiat Punto jeg nyligt efterlod i DK kunne på en god dag klemmes op på 165. Forbyd lortet. Pede
NGO Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Forbyd alle fly som ikke er svævefly.. Se det vil give noget på CO2 kontoen. (eller bare sæt samme CO2 afgift på flybrændstof som på alt andet) Men nå nej, så kan miljøflipperne jo ikke komme til island, grønland, afrika, NewZeland, eller hvor de nu rejser hen for de penge de sparer ved at gå i sandaler og køre med bus. Nå. men der er da ikke megen fidus i at forbyde biler som kan køre over 165 kmt. Så sælger folk da bare sportsvognen og køber Hummer H2'ere, Cadillac Escalade eller andre monster US-Biler som ikke kan køre hurtigere.
Peter H. Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Hvad siger I til denne:) ? http://fpn.dk/motor/bil/article1023082.ece PS: Hvem vil købe min Porsche:rolleyes: De skulle hellere kigge på ale de gamle biler der køre rundt, og ikke minst i østen der har de virkelig et problem..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu