webodin Skrevet August 5, 2007 Rapporter Skrevet August 5, 2007 Gratis kald til fastnet i 120 dage og 7,5 øre pr sms. hele Europa. her er linket som alle vil sikkert gerne udnytte... Freecall.com SMSdiscount.com for at kunne ringe gratis i 120 dage i en time ad gangen, skal man indbetale ca 10 euro... disse penge er ikke spilt, der efter 120 dage koster det kun 7,5 øre pr min. indtil man har brugt penge op, så indbetaler man 10 euro igen, så starter møllen forfra, hvis man benytter sig af SMSdiscount.com kan man yderligere sende SMS til hele Europa til kun 7,5 øre pr sms, det er hverfald billigere end at sende fra sin mobil. og yderligere benytter man sig af andre oprative systemer end Windows er der SIP protokoller man kan benytte sig af... som f.eks. en LINKSYS WIP330 ... http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1175229513457&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=1345786843B10 [ATTACH]1469[/ATTACH] til denne tlf eneste man behøver er : Trådløs (Wifi) Bredbånd Sip protokol god fornøjelse:
kennet86 Besvaret August 5, 2007 Rapporter Besvaret August 5, 2007 nogen er lige kan forklare mig hvordan et virker?
Humle Besvaret August 5, 2007 Rapporter Besvaret August 5, 2007 nogen er lige kan forklare mig hvordan et virker? Er du jyde ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu