DarkAdMiN Skrevet August 5, 2007 Rapporter Skrevet August 5, 2007 Halløj.. Nu har jeg endelig bestemt mig og økonomien er også på plads. Det skal være en CL 500 årgang 2000/2001. Jeg skal købe den fra Tyskland, men vil gerne have råd omkring BILEN og en slags "tjek" Jeg søger ikke efter hjælp omkring turen men bare selve tjek af bilen og noget jeg skal være OBS på mht til papire osv. en anden ting jeg gerne vil høre om var hvad "ZAS" står for? Jeg regner med at det bliver denne: http://mobile.de/SIDGPFFZ3xOdKmF7Rn-iGDABg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1186336367A1Iindex_cgiD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B21B20C405%81H-t-vMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yrd~BSRA6B40E17200BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0D2000/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=21&id=11111111266014296& Dog skal sælgeren (en forhandler) lige bekræfte imorgen om der følger servicebog med eller ej. (som er MEGET vigtig i mine øjne) FYR LØS MED ALT HVAD I KAN KOMME MED :)
Toft Besvaret August 5, 2007 Rapporter Besvaret August 5, 2007 en anden ting jeg gerne vil høre om var hvad "ZAS" står for? ZAS = ZylinderAbSchaltung. Det vil sige at alle cylindrene i V8'eren ikke nødvendigvis er aktive konstant, således at der spares benzin hvis muligt (f.eks hvis der bare cruises der ud af med 110 km/t, så har man jo nok ikke brug for at alle 8 ben trækker læsset). Træder du på speederen har du øjeblikkeligt alle cylindrene aktive, så du mister ingen effekt som sådan hvis en overhaling bliver nødvendig ;)
DarkAdMiN Besvaret August 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 5, 2007 ZAS = ZylinderAbSchaltung. Det vil sige at alle cylindrene i V8'eren ikke nødvendigvis er aktive konstant, således at der spares benzin hvis muligt (f.eks hvis der bare cruises der ud af med 110 km/t, så har man jo nok ikke brug for at alle 8 ben trækker læsset). Træder du på speederen har du øjeblikkeligt alle cylindrene aktive, så du mister ingen effekt som sådan hvis en overhaling bliver nødvendig ;) Det kunne ikke være bedre! :th2: :th2: :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu