Jump to content

DR's Premier League Manager spil!

Recommended Posts

Besvaret

Så er vi pt 17 hold tilmeldt Øresundsdebattens liga n48.gif Hvis der er andre der har lyst til at deltage, så husk der er deadline for oprettelse af hold, lørdag den 11/8 kl 13.40 :th2: 18-5 YNWA e1.gif

Besvaret

Så er drømmeholdet på banen....

Men trods alt hellere Carlsberg' date=' end Chang Beer[/quote'] Sjovt du lige nævner Chang Beer... Du er vist ikke klar over at det er Carlsberg Elefant øl, hva ?? :th2: (Chang = Elefant på thai, og det er brygget på licens)
Besvaret
Sjovt du lige nævner Chang Beer... Du er vist ikke klar over at det er Carlsberg Elefant øl' date=' hva ?? :th2: (Chang = Elefant på thai, og det er brygget på licens)[/quote'] Nu er der så en anden "klub" i byen der render rundt med "Chang Beer" som reklame på deres trøje, så det var det der var pointen :rolleyes: Hint: Bozzen kommer nok på banen med en kommentar, når han læser det o42.gif
Besvaret
Nu er der så en anden "klub" i byen der render rundt med "Chang Beer" som reklame på deres trøje, så det var det der var pointen :rolleyes:
Nårh... jamen, så er Carlsberg jo på begge hold... ikke så dårlig tænkt af dem
Besvaret
Nårh... jamen' date=' så er Carlsberg jo på begge hold... ikke så dårlig tænkt af dem[/quote'] De vil bare ikke rigtig ligge navn til Newerton, men det kan man jo så godt forstå:th2:
Besvaret
Er der nogen der kan fortælle mig hvornår man må handle igen? Der står mellem hver runde og første runde er slut, men jeg kan ikke handle?
Du kan se rundernes afslutning på manager siden, men nu her er det på onsdag mener jeg.
Besvaret
Du kan se rundernes afslutning på manager siden' date=' men nu her er det på onsdag mener jeg.[/quote'] Der er lige kommet en mail, vi kan handle NU......og det er så gjort:th2:
  • 3 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...