Jump to content

DR's Premier League Manager spil!

Recommended Posts

Besvaret

Saa lykkes det. Har US tastatur og kunne ikke soege paa "Oeresund". De viser saa kun 25 tilfaeldige hold af gangen og maatte sidde og trykke loes indtil til "Oeresund" dukkede op. Latterligt...

Besvaret
Saa lykkes det. Har US tastatur og kunne ikke soege paa "Oeresund". De viser saa kun 25 tilfaeldige hold af gangen og maatte sidde og trykke loes indtil til "Oeresund" dukkede op. Latterligt...
Nu kunne du have brugt copy-paste :th2:
Besvaret
Vi plejer at have noget med at de to sidste køber 1 kasse bajer hver og så deler vi alle eller hvordan er det nu?
Ja, de kasser har jeg heller ikke glemt :cool: Desværre plejer det bare at være sådan, at de to tabere er flyttet til Danmark, inden de når at give taberpils :eek: Jeg satser ikke på at flytte til Danmark, så det er fint for mig at de to tabere må af med en kasse hver (eller flytte til Danmark og skamme sig i al evighed).... :th2:
Besvaret

Taberne kommer aldrig med øllet alligevel, så det er vel ligemeget! Tabte du ikke sidste år Martin:)

Ja ja.. jeg er da også med så.. Vi plejer at have noget med at de to sidste køber 1 kasse bajer hver og så deler vi alle eller hvordan er det nu?
Besvaret
Taberne kommer aldrig med øllet alligevel, så det er vel ligemeget! Tabte du ikke sidste år Martin:)
Det ved jeg faktisk ikke om jeg gjorde, men tror jeg blev 3. sidst eller sådan noget.. lige udenfor... Men jeg gir sgu gerne en kasse øl.. det skal ikke komme an på det :-)
Besvaret
Taberne kommer aldrig med øllet alligevel' date=' så det er vel ligemeget![/quote'] Selvfølgelig kommer du med en kasse øl min ven, og husk at discount øl ikke er noget man byder andre, kun øl af en vis standard :th2:
Besvaret
...og helst af det mærke' date=' som sponsorerer Liverpool :laugh:[/quote']Hvis det mærke ikke skal falde ind under discount, så kan det KUN være de sorte af slagsen u149.gif
Besvaret
Så det er et discountmærke som sponsorerer din fodboldklub...
Havde regnet med den kom tidligere end efter 29 minutter :rolleyes: Men ja man indretter jo ikke sine smagsløg efter hvad der står på trøjen :sick: Men trods alt hellere Carlsberg, end Chang Beer b187.gif Med lad os bare aftale at de to tabere hver giver en ramme sort guld. Det kan enhver vel overskue at købe, hvis ikke man kan overskue at styre sit hold til andet end skam :th2:
Besvaret
Havde regnet med den kom tidligere end efter 29 minutter :rolleyes: Men ja man indretter jo ikke sine smagsløg efter hvad der står på trøjen :sick: Men trods alt hellere Carlsberg, end Chang Beer Med lad os bare aftale at de to tabere hver giver en ramme sort guld. Det kan enhver vel overskue at købe, hvis ikke man kan overskue at styre sit hold til andet end skam :th2:
Så må vi se om du får lov at komme ud og drikke dem :love2:
Besvaret
Så må vi se om du får lov at komme ud og drikke dem :love2:
Det er vist noget jeg selv styrer, og det skal blive en fornøjelse at drikke dine kolde patroner du! u87.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...