Guest Supermule Skrevet August 6, 2007 Rapporter Skrevet August 6, 2007 Han/hun skal ikke være den dovne type der tror tingene komme dumpene af sig selv..... Han/hun skal være lærenem, ha' forstand på web og med et kæmpe drive! Nogen der kender sådan én og de vil anbefale vedkommende????? Vedkommende måtte meget gerne ha' et dansk cvrnr. Der er mulighed for at arbejde hjemmefra. Der stilles tlf og evt pc til rådighed.......:) Lønnen er provision (20% af salget). Target løn efter 2 år er 75.000dkk om måneden.
Nulla Besvaret August 6, 2007 Rapporter Besvaret August 6, 2007 HHMMMMM hvad er der så lige galt med en HUN :confused:
Guest Supermule Besvaret August 6, 2007 Rapporter Besvaret August 6, 2007 Intet som helst og det er hermed rettet!!! HHMMMMM hvad er der så lige galt med en HUN :confused:
kennet86 Besvaret August 6, 2007 Rapporter Besvaret August 6, 2007 xp_kennet@msn.com eller +4540844558 vil godt høre nærmer omkring det før jeg siger noget.
Basse Besvaret August 6, 2007 Rapporter Besvaret August 6, 2007 Har muligvis også et kort på hånden - så lidt mere info tak via PM - det lugter lidt ala det man ser i det meget små annoncer i søndags aviserne i DK, hvis jeg skal være ærlig.
Guest Supermule Besvaret August 6, 2007 Rapporter Besvaret August 6, 2007 Det er det absolut ikke.....:) Har muligvis også et kort på hånden - så lidt mere info tak via PM - det lugter lidt ala det man ser i det meget små annoncer i søndags aviserne i DK' date=' hvis jeg skal være ærlig.[/quote']
CAC Besvaret August 6, 2007 Rapporter Besvaret August 6, 2007 Lønnen er provision (20% af salget). Target løn efter 2 år er 75.000dkk om måneden. Der skal altså omsættes for 375.000 for den sælger om måneden, det er jo immervæk en god slat for et lille IT firma
nielsen.se Besvaret August 6, 2007 Rapporter Besvaret August 6, 2007 Der skal altså omsættes for 375.000 for den sælger om måneden' date=' det er jo immervæk en god slat for et lille IT firma[/quote'] Hvis man har det rette produkt er det vel ikke umuligt.
CAC Besvaret August 7, 2007 Rapporter Besvaret August 7, 2007 Hvis man har det rette produkt er det vel ikke umuligt. Naturligvis ikke
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu