Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi kører en hyggetur lidt rundt på de små veje, og derefter til oliehavnen og ser lige race! Mødes på Mc D ved rosengården, med afgang kl 17 Kom frisk, alle kan være med :th2:

Besvaret
En kollega og jeg kommer, hvis vi kan nå det. Jeg kører på en rød Yamaha R6'er og han på en R1'er. Vi ses måske :th2:
Det er super, håber på at se jer :th2: Bare husk at det ikke bliver en race tur idag!!!
Besvaret
Öv' date=' jeg skal til Knutstorp i aften og ha licens... i at väre flagvagt:rolleye:[/quote'] Hej Sanne, er det noget nyt man skal for at stå flagvagt for essemse??
Besvaret
Hej Sanne' date=' er det noget nyt man skal for at stå flagvagt for essemse??[/quote']Nej nej, bare rolig:) Det er for Hyllinge motorsällskap, så jeg kan väre flagvagt til SM-konkurrencer og sån:)
Besvaret
Nej nej' date=' bare rolig:) Det er for Hyllinge motorsällskap, så jeg kan väre flagvagt til SM-konkurrencer og sån:)[/quote'] ok, jeg blev sku lige helt nervøs :rolleye: Jeg har vist også fået den mail ;)
Besvaret
Øv, vi nåede ikke over i tide... :( Havde I en god tur?
Ja vi havde en rigtig dejlig tur, med nogle super hyggelige veje og smukke landskaber, kom i fra DK ???
Besvaret
Ja vi havde en rigtig dejlig tur' date=' med nogle super hyggelige veje og smukke landskaber, kom i fra DK ???[/quote'] Ja. De andre to bor begge i DK og vi arbejder der alle. Så vi skulle mødes til fyraften og mod broen. Men pga. forskellige omstændigheder, kunne vi ikke nå at mødes med jer. Så vi tog den med ro og var i Malmö omkring kl. 18. Vi fik lidt at spise, tog på Meca og sluttede af med en lille tur ud ad landevejene. Så vi havde også en fin tur. :th2:
Besvaret
Ja. De andre to bor begge i DK og vi arbejder der alle. Så vi skulle mødes til fyraften og mod broen. Men pga. forskellige omstændigheder, kunne vi ikke nå at mødes med jer. Så vi tog den med ro og var i Malmö omkring kl. 18. Vi fik lidt at spise, tog på Meca og sluttede af med en lille tur ud ad landevejene. Så vi havde også en fin tur. :th2:
Så er det jo fint, troede lige at i kørte over bare for at mødes med os, det ville have været lidt surt :thumbdown Måske kan vi finde på noget en anden gang :th2:
Besvaret
Så er det jo fint, troede lige at i kørte over bare for at mødes med os, det ville have været lidt surt :thumbdown Måske kan vi finde på noget en anden gang :th2:
Helt klart. Jeg kan se at vi er i samme gruppe på motorcykelgalleri. :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...