Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hej Lynge.. Jeg er muligvis klar på en runde....tro ikke Jeg har spillet der før.....Meeeeen stort hcp.......:confused:
Hehe jeps jeg har jo kun spillet i 4 måneder;) MEn send en PM med dit golf id og jeg sætter dig på:thumbup:
Besvaret
så er der sendt golf-id afsted til dig, har spillet den en gang før,,,ok bane men ikke mere end det.... Vi kan lige snakkes ved inden søndag...
Har sendt en PM med mit mobil nummer. Du er sat på men kan lige ringe hvis der kommer noget i vejen.
Besvaret
Har sendt en PM med mit mobil nummer. Du er sat på men kan lige ringe hvis der kommer noget i vejen.
Det er modtaget, det eneste der kan komme i vejen er et lortevejr..!!! gider ik`regnvejr..:eek: Nu hvor du ligger på omkring de 30 i hcp...Har du så nok bolde med og kan du ha så mange i bagèn....?,,,Jeg skal kun bruge en , så hvis Jeg skal slæbe nogle med for dig, så sig lige til.....:D .....:D
Besvaret
Det er modtaget, det eneste der kan komme i vejen er et lortevejr..!!! gider ik`regnvejr..:eek: Nu hvor du ligger på omkring de 30 i hcp...Har du så nok bolde med og kan du ha så mange i bagèn....?,,,Jeg skal kun bruge en , så hvis Jeg skal slæbe nogle med for dig, så sig lige til.....:D .....:D
Hehe smart ass, jeg regner sku ikke med at bruge flere end at par stykke;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...