Lynge Skrevet August 8, 2007 Rapporter Skrevet August 8, 2007 Jeg har booket en tid på Assartorp GK på søndag kl 10:30. Hvis der er nogen der vil med er de velkommen. Jeg spiller i HCP 31,5 og skulle gerne være på vej ned:o
P.Hartmann Besvaret August 8, 2007 Rapporter Besvaret August 8, 2007 Hej Lynge.. Jeg er muligvis klar på en runde....tro ikke Jeg har spillet der før.....Meeeeen stort hcp.......
Lynge Besvaret August 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2007 Hej Lynge.. Jeg er muligvis klar på en runde....tro ikke Jeg har spillet der før.....Meeeeen stort hcp....... Hehe jeps jeg har jo kun spillet i 4 måneder;) MEn send en PM med dit golf id og jeg sætter dig på
MC Manden Besvaret August 9, 2007 Rapporter Besvaret August 9, 2007 Hehe jeps jeg har jo kun spillet i 4 måneder;) MEn send en PM med dit golf id og jeg sætter dig på Jeg er med... gider du booke mig ??
Lynge Besvaret August 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 9, 2007 Jeg er med... gider du booke mig ?? Hermed done:th2:
P.Hartmann Besvaret August 9, 2007 Rapporter Besvaret August 9, 2007 så er der sendt golf-id afsted til dig, har spillet den en gang før,,,ok bane men ikke mere end det.... Vi kan lige snakkes ved inden søndag...
Lynge Besvaret August 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 9, 2007 så er der sendt golf-id afsted til dig, har spillet den en gang før,,,ok bane men ikke mere end det.... Vi kan lige snakkes ved inden søndag... Har sendt en PM med mit mobil nummer. Du er sat på men kan lige ringe hvis der kommer noget i vejen.
P.Hartmann Besvaret August 9, 2007 Rapporter Besvaret August 9, 2007 Har sendt en PM med mit mobil nummer. Du er sat på men kan lige ringe hvis der kommer noget i vejen. Det er modtaget, det eneste der kan komme i vejen er et lortevejr..!!! gider ik`regnvejr.. Nu hvor du ligger på omkring de 30 i hcp...Har du så nok bolde med og kan du ha så mange i bagèn....?,,,Jeg skal kun bruge en , så hvis Jeg skal slæbe nogle med for dig, så sig lige til.....:D .....:D
Lynge Besvaret August 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 9, 2007 Det er modtaget, det eneste der kan komme i vejen er et lortevejr..!!! gider ik`regnvejr.. Nu hvor du ligger på omkring de 30 i hcp...Har du så nok bolde med og kan du ha så mange i bagèn....?,,,Jeg skal kun bruge en , så hvis Jeg skal slæbe nogle med for dig, så sig lige til.....:D .....:D Hehe smart ass, jeg regner sku ikke med at bruge flere end at par stykke;)
P.Hartmann Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Hey,,,,Ville bare lige sige at Jeg har lige været nede og slå et par hundrede bolde....svinget sidder der til søndag.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu