Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Min kæreste og jeg er netop flyttet til Sverige, i et rækkehus fra 1997. Pænt og flot, men husets to badeværelser er beklædt med vinyl på gulv og til loft, hvilket er let at holde, og mildere at rengører med hensyn til rengøringsmidlernes styrke, men kønt det er det sq ikke. Derfor har jeg søgt lidt rundt efter løsninger. Der er ingen tvivl om at det skal ende ud med et badeværelse med klinker på gulvet, samt en klinkeborde på væggen, og væv på de fugtige områder, og endelig fuld klinke ved bruser og spa. Spørgsmålet er om man kan gøre dette direkte oven på, hvad der tilsyneladende er svejset vinyl? Jeg er nervøs for at pille det ned på grund af de skader jeg tænker det kan gøre ved rummets evne som vådrum, herunder membranen etc. Umiddelbart har jeg fundet frem til at man kan sætte fliserne på, så længe at underlaget ikke kan give sig, men væv er jeg en anelse mere nervøs for. Nogen der har nogen input? Pft. Stor hilsen Michael

Besvaret

Hvad vi fik af vide af Anticimex var at man ikke kan klæbe nogen form for noget som helst uden på en plastmatta. Så som jeg ser det må du rive det ned også bygge væggene op igen med vådrums sealer og hvad dertil hører. Det er glæden ved at lave om:D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...