Velo Skrevet August 14, 2007 Rapporter Skrevet August 14, 2007 Kender nogen til om det er muligt, at se CL kamp iaften via nettet? Har tjekket uefa.com men der er intet at hente:th2:
Lynge Besvaret August 14, 2007 Rapporter Besvaret August 14, 2007 Kender nogen til om det er muligt, at se CL kamp iaften via nettet? Har tjekket uefa.com men der er intet at hente:th2: Når CL går igang(ikke kval kampe) så streamer viasat sport, der kan man købe adgang til alle kampe.
Velo Besvaret August 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 15, 2007 Når CL går igang(ikke kval kampe) så streamer viasat sport' date=' der kan man købe adgang til alle kampe.[/quote'] Ja jeg tænkte nok at de ikke viste kval. kampe - ville rigtig gerne ha set kampen igår :(
bozzen Besvaret August 15, 2007 Rapporter Besvaret August 15, 2007 Kampen visades på Viasat 1 igår. Se kamper på www.tvmatchen.se
Lynge Besvaret August 15, 2007 Rapporter Besvaret August 15, 2007 Det var satans Eurosport viser sku vores kamp direkte idag:th2: Kampen visades på Viasat 1 igår. Se kamper på www.tvmatchen.se
credde Besvaret August 15, 2007 Rapporter Besvaret August 15, 2007 1630, hvad #¤%¤%¤ er det for et tidspunkt... Det må da klart være et udtryk for at franskmændene ikke laver dagens gode gerning
Toft Besvaret August 15, 2007 Rapporter Besvaret August 15, 2007 1630' date=' hvad #¤%¤%¤ er det for et tidspunkt... Det må da klart være et udtryk for at franskmændene ikke laver dagens gode gerning [/quote'] Ja, og bl.a derfor skal Toulouse losses halvt ud af CL idag! Nu er jeg dog lige kommet hjem fra arbejde, og er klar til kick off, men hold kæft et skod tidspunkt. Heldigt jeg møder tidligere end gennemsnittet, og derfor også er tidligere hjemme igen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu