splint Skrevet August 17, 2007 Rapporter Skrevet August 17, 2007 Jeg syntes lige at tråden skulle startes, for det er godt nok lang tid siden man har hørt noget. Er der egentligt sket noget i bestræbelserne på at ændre broens prispolitik? Der har været en masse mediomtale,men det som luften er gået lidt af ballonen. Eller er det bare fordi folk stadigvæk er på ferie. Håber der er en venlig sjæl fra bestyrelsen der kan svare. Hilsen Splint
thygesen Besvaret August 17, 2007 Rapporter Besvaret August 17, 2007 Hej Splint, Du kan tro der er en der gider svare dig på det.. Foreningen sender jo nyhedsbreve ud til sine medlemmer og istedet for at referere en masse vil jag lige lave en tråd hvor jeg sætter sidste nyhedsbrev. Dog vil jeg sige at vi har stadigvæk gang i en masse og der sker en masse i arbejdsgrupperne. Det er jo bare svært at komme igennem når vi stadig ikke har nået halvdelen af vores mål - at blive 1000 medlemmer inden årets udgang. Vi bliver ikke taget 100% seriøst når vi ikke er nok medlemmer. Derfor har vi indkaldt til ekstraordinær generalforsamling for at få suppleret bestyrelsen op, samt nedsat kontingentprisen. Jeg håber det svarer lidt på dine spørgsmål og jo, der har nok været lidt ferie i den et stykke tid.
Guest carspar Besvaret August 20, 2007 Rapporter Besvaret August 20, 2007 Se også denne http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=9997
Junkeren Besvaret August 20, 2007 Rapporter Besvaret August 20, 2007 Jeg syntes lige at tråden skulle startes, for det er godt nok lang tid siden man har hørt noget. Er der egentligt sket noget i bestræbelserne på at ændre broens prispolitik? Der har været en masse mediomtale,men det som luften er gået lidt af ballonen. Eller er det bare fordi folk stadigvæk er på ferie. Håber der er en venlig sjæl fra bestyrelsen der kan svare. Hilsen Splint Splint, du er vel på banen i morgen??? Så kan du få at høre, hvad der sker og hvad du har mulighed for at engagere dig i. Mange foreninger med gode hensigter er faldet af på den, fordi Tordenskjolds soldater har måtte bære læsset. Det skulle meget nødigt ske for Foreningen Öresundsborger - for der er sq ikke andre der gider gøre det benarbejde, der kan sikre en lidt nemmere hverdag for os der har noget at se til på begge sider af sundet. Ser frem til generalforsamlingen i morgen. //Junkeren
splint Besvaret October 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2007 Hej Nu vil jeg restarte denne tråd. har idag været på øresundsborger hjemmeside og når man klikker på linket til bloggen, så virker den ikke. Hvormeget er der sket i foreningen. Memer at det ikke var så længe siden der var et møde, men har ellers intet hørt. Er der en der kan holde mig opdateret.
Tomcat Besvaret October 13, 2007 Rapporter Besvaret October 13, 2007 Hej Splint Bloggen er kommet op igen. Jeg skal iøvrigt tage det op på et møde at vi skal få publiceret nogle af de mange bestræbelser vi har gang i. \Tom
testeren Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Ja det er lidt nogle gamle nyheder der står der. Det ville også pynte at sende medlemmerne, måske især dem der har betalt medlemsskab - et referat af generalforsamlingen - altså bare på en fin lille mail.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu